آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Hidden Hotel 1.1.105 هتل پنهان برای اندروید

دانلود Hidden Hotel برای اندروید

Hidden Hotel  آیا از پازل های اسرار آمیز، و یافتن اشیاء پنهان لذت می برید؟ آیا دوست دارید در هتلی قدیمی به گشت و گذار بپردازید؟ داستانی اسرار آمیز از هتلی قدیمی شما را به ماجراجویی به یادماندنی خواهد برد. تنها به جست و جو بپردازید و اشیاء پنهان شده در هتلی عجیب را بیابید. برای حل معمای این هتل، نیاز به یافتن این اشیاء خواهید داشت. شما می توانید استایل خود را با پوسته های مختلف از جمله مدرن، کلاسیک یا دهه 70 میلادی شخصی سازی کنید. بیش از صدها طراحی مختلف قابل شخصی سازی برای هر منطقه ارائه شده است.
هر روز 11 ماموریت فراموش نشدنی انتظار شما را نی کشد. با گذشت هر روز، به یافتن اسرار پشت این هتل نزدیک تر خواهید شد. روایتی داستانی، با سینماتیک های خیره کننده طراحی شده است. از تقویت کننده ها و پاور آپ های متفاوتی که در اختیارتان قرار داده می شود استفاده کنید تا مراحل مشکل این بازی را پشت سر بگذارید. طیف گسترده ای از اشیاء پنهان وجود دارد. کاراکتر های بامزه این بازی شما را به خوبی مشغول می کنند. فضای داخلی اتاق ها را به شکل دلخواه می توانید تغییر دهید. با هر روز وارد شدن در بازی از پاداش های روزانه بهره مند شوید. در حالت های مشکل با به شدت مشکل نقش آفرینی کنید. این حالت ها دو یا سه برابر بیشتر به شما داداش می دهند. حالت مقایسه نیز طراحی شده است. Hidden Hotel بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

دانلود Hidden Hotel

✅ نام نرم افزارHidden Hotel❤️ تعداد دانلود1854
⭐نسخه نرم افزار1.1.105🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل137 مگابایت

ویژگی های بازی Hidden Hotel


- پیدا کردن اشیاء پنهان در مناطق مختلف
- شخصی سازی کردن فضای داخلی اتاق ها
- مود های سخت و خیلی سخت
- ارائه پاداش روزانه
- بوستر ها و پاورآپ های متنوع

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان
- خط داستانی پویا و به یاد ماندنی
- یافتن اسرار پنهان هتل قدیمی

تصاویری از محیط بازی Hidden Hotel :


دانلود Hidden Hotel برای اندروید  دانلود Hidden Hotel برای اندروید  دانلود Hidden Hotel برای اندروید  دانلود Hidden Hotel برای اندروید  دانلود Hidden Hotel برای اندروید


پسورد فایل :
کپی