آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.4.1 Ailment اندوه برای اندروید

دانلود Ailment برای اندروید

Ailment  بازی جذابی با گرافیک پیکسلی است که شما را به کهکشان های خیلی خیلی دور میبرد. کاراکتر اصلی این بازی پس از چند روز بیهوشی در فضاپیما به هوش می آید. تمامی خدمه او، تبدیل به دشمنانش شده اند. آخرین چیزی که به یاد می آورد، برگشت به سفینه بعد از ماموریت نجات است. او باید گذشته را به یاد بیاورد و حقیقت را درک کند. هزاران سلاح مختلف وجود دارد. انیمیشن های جذابی در این بازی گنجانده شده است. روایتی بی نظیر و هیجان آور شما را دنبال می کند. می توانید در حالت چند نفره نقش آفرینی کنید. افکت های صوتی منحصر به فردی وجود دارد. در هر سطحی، می توانید تخم مرغ های عی پاک را بیابید.
امکان همراه شدن با npc ها وجود دارد. ساعت ها گیم پلی جذاب و پویا را تجربه کنید. گرافیک پیکسلی رنگارنگی برای شما تدارک دیده شده است که حال و هوای بازی های نوستالوژیک و قدیمی را زنده می کند. کاراکتر اصلی Ailment، دائما با محیط اطراف خود تعامل دارد و صحبت می کند. اگر زبانتان خوب باشد می توانید از داستانی بی نظیر لذت ببرید. رابط کاربری بازی ساده است و با چند دقیقه انجام بازی، می توانید کار کردن با آن را بیاموزید. Ailment بیش از 100 هزار کاربر دارد و بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Ailment

✅ نام نرم افزار Ailment ❤️ تعداد دانلود 1544
⭐نسخه نرم افزار 3.4.1 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.1 🔆 حجم فایل 33 . 26 مگابایت

ویژگی های بازی Ailment


- حالت چند نفره برای بازی

- همراه شدن با npc ها در مبارزات

- روایتی جذاب و هیجان آور

- گرافیک پیکسلی خیره کننده

- انیمیشن های مهیج از مرگ افراد

- یافتن تخم مرغ های عید پاک در مکان های مختلف

- استفاده از سلاح های متنوع برای شکست دشمانن

- ساعت ها گیم پلی بی نیر

تصاویری از محیط نرم افزار Ailment :


دانلود Ailment برای اندروید  دانلود Ailment برای اندروید  دانلود Ailment برای اندروید  دانلود Ailment برای اندروید  دانلود Ailment برای اندروید


پسورد فایل :
کپی