آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Incredibox 0.7 جعبه شگفت انگیز برای اندروید

دانلود Incredibox برای اندروید

Incredibox  بازی بسیار جذاب موزیکالی است که امتیاز باورنکردنی 4.8 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. در این بازی می توانید موسیقی دلخواه خود را با کمک گروهی از بیت بوکسر ها ایجاد کنید. استایل موسیقی خود را بین 6 اتمسفر مختلف انتخاب کنید، و ضبط موسیقی خود را آغاز کنید. این بازی، تنها بر روی موسیقی ها تمرکز ندارد و جلوه های تصویری جذابی نشان می دهد که تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند.
از آن جایی که کار کردن با Incredibox لذت بخش است، در بسیاری از مدارس موسیقی ابتدایی، از این بازی استفاده می شود. آیا می خواهید بازی کنید؟ کافیست آیکون ها را بکشید و درون آواتار ها بندازید تا آن ها شروع به خواندن کنند و موسیقی شما را بنوازند. کمبوهای مناسب برای موسیقی ها را بیابید و تن خود را بهبود بخشید. میکس های خود را ذخیره سازی کنید، دانلود کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. به محض این که موسیقی هایتان به سطح مناسبی رسید، آن را ذخیره کنید. لینکی به شما نشان داده می شود که می توانید آن را به دیگران ارسال کنید و نظر خواهی کنید. اگر به اندازه کافی رای مثبت بگیرید، شاید بتوانید به تاپ 50 نفر اول این بازی راه بیابید و نام خود را در تاریخ آن ثبت کنید! Incredibox بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

دانلود Incredibox

✅ نام نرم افزارIncredibox❤️ تعداد دانلود2253
⭐نسخه نرم افزار0.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل107 مگابایت

ویژگی های بازی Incredibox


- بهبود حالت فول اسکرین برای تبلت ها

- گرافیک جذاب با جلوه های ویژه

- استایل های مختلف برای موسیقی

- مناسب برای تمامی سنین

- دارای لیدربرد نفرات برتر

- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- اجرا کردن موسیقی ها با سادگی بالا

- ذخیره سازی و اشتراک گذاری موسیقی ها

تصاویری از محیط بازی Incredibox :


دانلود Incredibox برای اندروید  دانلود Incredibox برای اندروید  دانلود Incredibox برای اندروید  دانلود Incredibox برای اندروید  دانلود Incredibox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی