آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Merge Magic 6.6 آپدیت ترکیب کردن طلسم ها برای اندروید با مود

دانلود Merge Magic برای اندروید

Merge Magic

 برند جدیدی از بازی های اعتیاد آور می باشد که توسط توسعه دهندگان merge dragon ارائه شده است. روایت و ماموریت های بازی را دنبال کنید. در جهان merge magic هرچیزی را می توانید با چیز دیگری ترکیب کنید تا آیتم های قوی تر و بهتری پدید آورید. پازل های چالش بر انگیز را حل نمایید، تخم ها را با یک دیگر ترکیب کنید و موجودات قدرتمندی را به وجود آورید. آیتم ها را با یک دیگر مچ کنید تا پیروز شوید و سپس جایزه ای که برده اید را به باغچه برگردانید و آن را پرورش دهید. شما می توانید درختان، تخم ها، گنج ها، ستاره ها، گل های جادویی و حتی موجودات افسانه ای را با یک دیگر ترکیب کنید.
بیش از 500 شی برای ترکیب کردن وجود دارد و 81 چالش جذاب انتظار شما را می کشد. اسب های تک شاخ، مینیاتور ها و دیگر موجودات افسانه ای را بیابید. شیطانی در باغچه شما کمین کرده است. با مه و نفرین او مبارزه کنید. در رویداد های مختلف شرکت کنید و از جوایز ارزشمند آن ها برخوردار شوید. در طول ماجراجویی خود، با جادوگر های شیطانی رو به رو خواهید شد. پس همیشه مراقب باشید. بسیاری از بازی های محبوب از جمله Six!, Bounzy!, Merge Town!, Merge Farm!, Paint Tower!, و Merge Gems! توسط سازنده Merge Magic منتشر شده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. گیم پلی این بازی اعتیادآور بوده و در هر جایی می توانید از آن لذت ببرید. بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

دانلود Merge Magic

✅ نام نرم افزارMerge Magic❤️ تعداد دانلود1970
⭐نسخه نرم افزار6.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل120 مگابایت

ویژگی های بازی Merge Magic


- ترکیب انواع اشیاء با یک دیگر
- بیش از 81 چالش جذاب
- یافتن موجودات افسانه ای
- توسعه داده شده توسط سازندگان merge dragon
- حل پازل های چالش بر انگیز
- شرکت در رویداد های مختلف
- مچ کردن اشیاء با یک دیگر
- پرورش دادن موجودات افسانه ای

تصاویری از محیط بازی Merge Magic :


دانلود Merge Magic برای اندروید  دانلود Merge Magic برای اندروید  دانلود Merge Magic برای اندروید  دانلود Merge Magic برای اندروید  دانلود Merge Magic برای اندروید


پسورد فایل :
کپی