آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی زوبا Zooba 4.34.1 نسخه جدید برای اندروید

دانلود Zooba برای اندروید

Zooba  باغ وحش آتش گرفته است. حیوانات با یک دیگر در حال جنگ هستند. خود را آماده مبارزه کنید تا زنده بمانید. Zooba چیزی بیش از بازی های بتل رویال است. شما در باغ وحش ماجراجویی هم می کنید. حیوان خود را انتخاب کنید، شلیک کردن را آغاز کنید و در نبرد های PVP مهیج این بازی زنده باقی بمانید. بیش از 10 حیوان وجود دارد که با آن ها می توانید مبارزه کنید. با گوریل، زمین را بلرزانید. هر کدام از حیوانات دارای توانایی های منحصر به فرد خود هستند. زوبا از سری بازی های اکشن برای اندروید می باشد.
با 20 حیوان دیگر در آرناها رو به رو شوید و آن ها را شکست دهید. مراقب باشید، ابتدا به گاردها شلیک کنید تا زنده بمانید، سپس حواستان باشد که آتش گرینبار گیر شما نشود. حیوانات خود را ارتقا دهید تا به پادشاه باغ وحش تبدیل شوید. با دوستان خود مبارزه کنید، نبرد های چند نفره آنلاین مهیجی انتظار شما را می کشد. Zooba بیش از 5 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. با بروزرسانی این بازی کاراکترهای جدیدی اضافه خواهد شد. مشکلاتی که در اعطای جوایز وجود داشت برطرف شده است. Zooba گرافیک نسبتا ساده اما مدرنی دارد. با سلاح های مختلف با سایر افراد مبارزه کنید و نشان دهید که تا چه اندازه تجربه دارید. این بازی امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. Zooba برای تبلت ها نیز بهینه سازی شده است و بدون افت کیفیت قادر به اجرای آن خواهید بود. Zooba بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.

دانلود Zooba

✅ نام نرم افزارZooba❤️ تعداد دانلود3273
⭐نسخه نرم افزار4.34.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل354 مگابایت

ویژگی های بازی Zooba


- گرافیک دو و نیم بعدی جذاب

- مبارزه با حیوانات مختلف

- بیش از 10 حیوان برای انتخاب

- استفاده از سلاح های متنوع

- نبرد با دوستان به شکل آنلاین

- آرناهای بزرگ، مبارزه با 20 بازیکن به شکل همزمان

- امکان ارتقا دادن کاراکتر

- نقشه های مختلف برای مبارزات

تصاویری از محیط بازی Zooba :

 

دانلود Zooba برای اندروید  دانلود Zooba برای اندروید  دانلود Zooba برای اندروید  دانلود Zooba برای اندروید  دانلود Zooba برای اندروید


پسورد فایل :
کپی