آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Heretic Gods 1.30.15 اساطیر طردشده برای اندروید با نسخه مود

دانلود HERETIC GOD برای اندروید

Heretic Gods آیا به دنبال بازی نقش آفرینی و اکشن می گردید؟ خب، Heretic Gods یکی از بهترین بازی هایی است که در این سبک ترکیبی می توانید بیابید. به استاد مهارت های مختلف تبدیل شوید، در دانجئون های مختلف لشکر بزرگ هیولاها را شکست دهید و غنائمی حماسی را بدست آورید. Heretic Gods به زبان های مختلف ترجمه شده است. در این بازی ARPG، بازیکنان وارد جهانی تاریک و پر از دانجئون ها و هیولاهای مختلف می شوند. هدف شما رفتن به عمق این جهان و نابود کردن اساطیر طرد شده است. کنترل کردن کاراکتر در Heretic Gods کار آسانی است. با جوی استیک مجازی ای که در سمت چپ بازی گنجانده شده است، می توانید به سادگی کاراکتر خود را به حرکت در بیاورید. دکمه های سمت راست برای حمله و استفاده از قدرت های مختلف طراحی شده اند. با فشردن دکمه حمله، کاراکتر شما به نزدیک ترین دشمن حمله می کند.
دانجئون های Heretic Gods به شکل تصادفی تولید می شوند و در نتیجه هیچ دانجئون و سناریوی تکراری ای را تجربه نخواهید کرد. سطوح مختلف مشابه یک دیگر طراحی شده اند و ساختار های مختلفی برای دشمنان وجود دارد. هرچقدر سطح شما بالاتر برود، در دانجئون های بیشتری وارد می شوید و دشمنان قوی تری را برای مبارزه خواهید یافت. یکی از مهم ترین جنبه های Heretic Gods، غنائم آن می باشد. می توانید صدها اشیاء مختلف را جمع آوری کنید و با آن ها قدرت هایتان را افزایش دهید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Heretic Gods

✅ نام نرم افزارHeretic Gods❤️ تعداد دانلود829
⭐نسخه نرم افزار1.30.15🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1 به بالا🔆 حجم فایل62 مگابایت

ویژگی های بازی Heretic Gods


- ترکیبی از سبک اکشن و نقش آفرینی

- کنترل آسان کاراکتر

- مجموعه بزرگی از آیتم های منحصر به فرد

- 3 درجه سختی مختلف

- محیط های مختلف برای نقش آفرینی

- تولید شدن تصادفی دانجئون ها

- عدم نیاز به پرداخت درون برنامه ای

- نبرد با باس های حماسی



تصاویری از محیط بازی HERETIC GODS:


دانلود HERETIC GOD برای اندروید  دانلود HERETIC GOD برای اندروید  دانلود HERETIC GOD برای اندروید  دانلود HERETIC GOD برای اندروید  دانلود HERETIC GOD برای اندروید


پسورد فایل :
کپی