آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی خدایان و افتخار برای اندروید Gods and Glory 4.1.3.3

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید

Gods and Glory نام بازی اکشن و استراتژی زیبایی می باشد که از گرافیک خوبی برخوردار است. در نبرد های pvp در زمان واقعی با دیگر بازیکنان به مبارزه بپردازید و آن ها را شکست دهید تا بدرخشید. در این بازی نقش آفرینی، امپراطوری خود را بنا کنید و دیگر جنگجویان را خورد و نابود سازید. از قدرت 6 خدای برتر بازی بهره بگیرید و از کمک آن ها در مبارزات استراتژیک خود استفاده کنید. سطح قهرمان خود را بالا ببرید و توانایی های آن را بهبود ببخشید تا قدرتمند تر گردد. قوی ترین آیتم ها و سلاح ها را ایجاد کنید و دشمنانتان را با استفاده از آن ها نابود سازید. برای تبدیل شدن به قوی ترین رهبر، ارتشی غیرقابل توقف را ایجاد کنید. برای تسخیر کل جهان با دیگر بازیکنان متحد شوید و خود را قدرتمند تر از قبل کنید. امپراطوری فانتزی ای را در جهانی بزرگ و وسیع قانون گذاری و هدایت کنید. این بازی بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Gods and Glory

 

- برای بدست آوردن غنائم، کلونی های دیگر را به زمین بیافکنید.

- با دیگر جنگچویان متحد شوید.

- جدیدترین تکنولوژی ها را تحقیق کنید و بیابید.

- با انواع سازی های مختلف امپراطوری خود را تقویت کنید.

- انتخاب کنید که چگونه قهرمانتان قوی شود.

 

تصاویری از محیط این بازی:

 

دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید  دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید  دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید  دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید  دانلود بازی Gods and Glory برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

پسورد فایل :
کپی