آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Evil Lands 2.8 بازی سرزمین های شیطانی با مود و دیتا برای اندروید

دانلود Evil Lands برای اندروید

Evil Lands: Online Action RPG با بیش از یک میلیون بازیکن یکی از محبوب ترین بازی های اکشن فانتزی با گرافیک جذاب می باشد که می تواند شما را برای مدتی طولانی مشغول خود کند. آیا می دانید برای پیروز شدن در مقابل شیطان به چه چیزی نیاز دارید؟ به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید و با هیولاها، اژدهایان، باس ها و ... مبارزه کنید. Evil Lands: Online Action RPG یکی از جذاب ترین بازی های RPG ای است که تا به حال برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. کاراکتر خود را انتخاب کنید؛ ماموریت های مختلف را به پایان برسانید و با دیگر پلیر ها همراه شوید تا جلوی موجودات هولناک تاریکی را بگیرید. در سرزمین های جادویی کاوش کنید.

Evil Lands Online Action RPG محل های پنهان جنگل ها را بیابید؛ منابع مختلف را جمع آوری کنید و به استاد مهارت های خود تبدیل شوید. در مود pvp با سایر پلیر ها رقابت کنید. Evil Lands: Online Action RPG گرافیک سه بعدی چشم گیری دارد. کاراکترها دارای کلاس های مختلف هستند. می توانید مهارت های آن ها را ارتقا دهید. دوستان خود را دعوت کنید و با آن ها وارد یک تیم شوید. ماجراجویی پر از نبرد، جادو، ماموریت انتظار شما را می کشد. Evil Lands: Online Action RPG امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. همچنین دانلود METAL SLUG ATTACK و دانلود بازی اکشن و جذاب Xenowerk را به شما پیشنهاد می کنیم.


دانلود Evil Lands

✅ نام نرم افزارEvil Lands❤️ تعداد دانلود2814
⭐نسخه نرم افزار2.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل162 مگابایت

ویژگی های بازی Evil Lands: Online Action RPG


- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- حل شدن باگ نسخه های پیشین

- بهبود عملکرد کلی بازی

- ارتقا دادن کاراکتر از جهات مختلف

- مود های pvp مهیج

- انجام ماموریت های مختلف

تصاویری از محیط بازی Evil Lands: Online Action RPG:


دانلود Evil Lands برای اندروید  دانلود Evil Lands برای اندروید  دانلود Evil Lands برای اندروید  دانلود Evil Lands برای اندروید  دانلود Evil Lands برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی