آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 3.5.3 Zombie Erich Sann | بازی زامبی اریچ سان برای اندروید + نسخه مود

دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید

Zombie Erich Sann با بیش از یک میلیون دانلود یکی از محبوب ترین بازی های گوگل پلی به شمار می رود. اگرچه همه به شما گفته اند هرکسی که وارد مدرسه تاریک برای دزدیدن ویولون می شود هرگز از آن بیرون نمی آید، گوش شما بدهکار نیست و به دنبال ویولون می روید. از همینجاست که ماجراجویی پر وحشت شما آغاز می شود. ویولون یا گروگان را بیابید و با تمام سرعت از مدرسه فرار کنید. برای انجام این کار باید در اتاق های مختلف گشت و گذار کنید و ماموریت های مختلفی را به پایان برسانید. پازل های چالش بر انگیزی وجود دارد که ذهن شما را درگیر خود خواهد کرد. سعی کنید بی صدا حرکت کنید. در غیر این صورت توسط موزیکدان هراس انگیز پیدا می شوید.

در Zombie Erich Sann باید برای بقای خود تلاش کنید و در سبک بازی ترسناک اندروید به شمار می رود. حالت ghost mode نیز وجود دارد که در آن باید خانه همسایه شیطانی را جست و جو کنید. گروگان هولناک داخل دانجئون را نجات دهید. حواستان به پدربزرگ ترسناک شیطانی باشد، در غیر این صورت کارتان به بیمارستان ختم خواهد شد. اگر احساس می کنید بازی برایتان زیادی آسان شده است حالت extreme را امتحان کنید. این بازی اندروید می تواند به قیمت جانتان تمام شود! در چالش های جدید بازی شرکت کنید و زنده بیرون بیایید. Zombie Erich Sann بر روی اندریود 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Zombie Erich Sann

✅ نام نرم افزارZombie Erich Sann❤️ تعداد دانلود615
⭐نسخه نرم افزار3.5.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل85 و 93 مگابایت

ویژگی های بازی Zombie Erich Sann


- دارای بیش از 1 میلیون پلیر

- کاوش در اتاق های هراس انگیز

- دارای مودهای مختلف برای نقش آفرینی

- پازل های چالش بر انگیز و جذاب

- قهرمانان جدید مخصوص هالوین

- حالت ghoste mode برای کاوش خانه شیطانی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- روایتی متفاوت با عناصر کلیشه ای

- کنترل آسان کاراکتر

دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید  دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید  دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید  دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید  دانلود Zombie Erich Sann برای اندروید


پسورد فایل :
کپی