آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Mafioso 2.8 | آپدیت بازی بهشت گنگسترها برای اندروید

دانلود Mafioso برای اندروید

Mafioso: Gangster Paradise بازی آنلاین چند نفره استراتژی نوبتی ای می باشد که به خوبی شما را مشغول خود خواهد کرد. در طول ده سال اخیر گنگ های مافیایی کنترل کامل شهر ها را در اختیار گرفته اند. در این بازی اندروید خانواده مافیایی خود را تشکیل دهید، بهترین موبسترها را استخدام کنید و به دیگران نشان دهید که چه کسی رئیس است. در نرد های 1 به 1 شرکت کنید. قهرمانان جدیدی جمع آوری کنید. تیم خود را تشکیل دهید و استراتژی های تازه ای بیابید. به بهشت گنگسترها برسید. تبدیل به پدرخوانده کلن خود شوید. در نبرد های جهانی کلن ها شرکت کنید. این بازی به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، و روسی ترجمه شده است.

Mafioso: Gangster Paradise بیش از نیم میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. می توانید با کارت هایی که در اختیار دارید باس های حریف را شکست دهید. هر کدام از این کارت ها دارای قدرت های مخصوص خود هستند. پس از این که از کارت خود استفاده کردید، نوبت خود را به پایان برسانید تا حریف شما دست به کار شود. با شکست دادن دشمنان بیشتر، می توانید کاراکترهای بیشتری را آزاد کنید. مهارت های خود را ارتقا دهید و با دشمنان قوی تری رو به رو شوید. Mafioso: Gangster Paradise بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Mafioso

✅ نام نرم افزارMafioso❤️ تعداد دانلود762
⭐نسخه نرم افزار2.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل136 مگابایت

ویژگی های بازی Mafioso: Gangster Paradise


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- جمع آوری کارت های مختلف

- رقابت در نبرد های تک نفره

- متحد شدن با سایر بازیکنان

- آزاد کردن قهرمانان قدرتمند

- کسب مهارت های جدید

- تشکیل تیم و پیدا کردن استراتژی های جدید

تصاویری از محیط بازی Mafioso: Gangster Paradise :


دانلود Mafioso برای اندروید  دانلود Mafioso برای اندروید  دانلود Mafioso برای اندروید  دانلود Mafioso برای اندروید  دانلود Mafioso برای اندروید  دانلود Mafioso برای اندروید


پسورد فایل :
کپی