آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Teslagrad 2.0 - نسخه جدید بازی "تسلا گراد" برای اندروید

دانلود Teslagrad برای اندروید

Teslagrad

بازی دو بعدی پازلی و پلتفرمی است که عناصر بازی های اکشن نیز در آن به کار گرفته شده است. در این بازی مغناطیس و دیگر نیروی های الکترومغناطیسی کلید های اصلی برای پیشرفت هستند. در برج تسلا باید به دنبال اسرار پنهان مختلف بگردید. در طول بازی؛ پسر جوانی که با تکنولوژی باستانی تسلامنسر مجهز شده است را دنبال خواهید کرد. مسیر خود را بسازید و به مجموعه مختلفی از چالش ها و معماها فارغ آیید. این بازی برای اولین بار برای کامپیوتر منتشر شد و 1.6 میلیون نسخه از آن فروش رفت که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. گرافیک بازی با دست طراحی شده است و ظاهری منحصر به فرد دارد.

گیم پلی بازی خلاقانه بوده و مکانیسم های متفاوتی در آن به کار گرفته شده است. صرفا با دنبال کردن کاراکتر از روایت و داستان بازی با خبر خواهید شد. هیچ متن و دیالوگی وجود ندارد. این بازی برای NVIDIA SHIELD و اندروید تی وی بهینه سازی شده است. از آن جایی که Teslagrad پرمیوم است هیچ تبلیغی را در طول بازی مشاهده نخواهید کرد. این بازی از کنترلر ها نیز پشتیبانی می کند که انجام بازی را حتی لذت بخش تر می کنند. Teslagrad به قیمت 6.99 یورو در گوگل پلی به فروش می رسد و بیش از 10 هزار کاربر دارد. این بازی امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و مشکلات آن با نسخه 10 اندروید رفع شده است. Teslagrad بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی 196.517093 Marvel Puzzle Quest ودانلود بازی Homescapes از دیگر بازی های پازلی برای اندروید می باشند.

ویژگی های بازی Teslagrad


- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- سازگار با اندروید تی وی

- محبوبیت بسیار بالا

- گرافیک دو بعدی طراحی شده با دست

- چالش های متفاوت و منحصر به فرد

- نبرد با باس های قدرتمند

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Teslagrad :


دانلود Teslagrad برای اندروید  دانلود Teslagrad برای اندروید  دانلود Teslagrad برای اندروید  دانلود Teslagrad برای اندروید  دانلود Teslagrad برای اندروید


پسورد فایل :
کپی