آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Crazy Defense Heroes 1.9.7 | نصب بازی قهرمانان مدافع برای اندروید

دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید

Crazy Defense Heroes یکی از جذاب ترین بازی های استراتژی با گرافیکی بامزه می باشد. جهانی فانتزی و بزرگ را کاوش کنید و در نبرد های اکشن شرکت کنید و کارت ها را جمع آوری کنید. این بازی ویژگی های بازی های کلاسیک دفاع از تاور را با بازی های نقش آفرینی و استراتژیک ترکیب کرده است. بیش از 90 کارت برای جمع کردن وجود دارد. می توانید ترکیبی از قهرمان، تاور، اسپل و کارت های تجهیزاتی را داشته باشید و با آن ها از سرزمین خود در مقابل شیاطین دفاع کنید. بیش از 500 لول طراحی شده است که ذهن شما را به چالش خواهد کشید. با لشکر های وحشتناک دشمن، شامل اورک ها، اسکلت ها و اژدهایان و بسیاری دیگر مبارزه کنید.

Crazy Defense Heroes استراتژی های خاص خود را طراحی کنید و با جمع آوری درست مانا، دشمنان خود را شکست دهید. مهارت هایتان را در چالش های هفتگی بازی تست کنید. کلنی قدرتمند ایجاد کنید و با سایر اعضای کلن به شکل آنلاین گفت و گو کنید. در ماموریت های مختلف شرکت کنید و کارت های خود را به ماموریت بفرستید تا به شما کمک کنند. با بدست آوردن غنائم کارت های قدرتمند تر را باز کنید و پارتی خود را آپگرید کنید. منابع مختلف را جمع آوری کنید و بیش از 20 قهرمان اصلی را آزاد نمایید. Crazy Defense Heroes بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Crazy Defense Heroes


- دارای بیش از صد هزار بازیکن

- گرافیک فانتزی جذاب و دوست داشتنی

- بیش از 500 لول برای نقش آفرینی

- شخصی سازی کردن آواتار

- تشکیل دادن کلن و بازی با سایر پلیرها

- کسب جایزه با لاگین شدن

- آزاد کردن بیش از 20 قهرمان

- جمع آوری بیش از 90 کارت

- شرکت در ماموریت های مختلف

تصاویری از محیط بازی Crazy Defense Heroes :


دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید  دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید  دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید  دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید  دانلود Crazy Defense Heroes برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.



پسورد فایل :
کپی