آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.10.14 Duskwood نصب بازی داسکوود برای اندروید

دانلود Duskwood برای اندروید

Duskwood بازی واقع گرایانه جنایی با افراد واقعی از جمله شماست. اگر از افرادی هستید که از بازی های کاراگاهی لذت می برید، این بازی برای شما ساخته شده است. 72 ساعت از وقتی که حنانه ناپدید شده می گذرد. هیچ اثری از او به جای نمانده. دوستان او ناگهان پیامی را از موبایل فرد گم شده دریافت می کنند. این پیام دارای یک شماره است... شماره تلفن شما! و این گونه است که داستان کاراگاهی شما شروع می شود. با کاراکتر های مختلف مکالمه کنید و کیسی مهیج و جذاب را حل نمایید. مدارک مختلف را جمع آوری کنید و با کمک آن ها پازل های پیش رویتان را حل نمایید.

تصمیم بگیرید. خودتان باشید! هرچه نباشد این کیس جنایی در مورد شماست. دوستان جدید بیابید. اما مراقب باشید که به چه کسی اعتماد می کنید. داستان این بازی تا جای ممکن به شکل واقع گرایانه طراحی شده است. به شکل مخفیانه با دیگران صحبت کنید و مراقب باشید که لو نروید. این بازی به شکل رایگان ارائه شده است و می توانید آن را بروزرسانی کنید. این بازی توسط سازندگان بازی محبوب Dead City طراحی شده است. Duskwood مدام بروزرسانی می شود و بخش های بیشتری از آن فاش می گردد. این بازی به شکل قسمت قسمت منتشر خواهد شد. Duskwood بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Duskwood

✅ نام نرم افزارDuskwood❤️ تعداد دانلود1584
⭐نسخه نرم افزار1.10.14🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل143 مگابایت

ویژگی های بازی Duskwood :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- ساخته شده توسط سازندگان Dead City

- داستانی واقع گرایانه و جذاب

- تصمیم گرفتن در شرایط بحرانی

- مود های مختلف برای بازی

- حل کردن کیس جنایی پیچیده

- تعامل با کاراکتر های دیگر

- اضافه شدن محتوای جدید با بروزرسانی ها

تصاویری از محیط بازی Duskwood :


دانلود Duskwood برای اندروید  دانلود Duskwood برای اندروید  دانلود Duskwood برای اندروید  دانلود Duskwood برای اندروید  دانلود Duskwood برای اندروید


پسورد فایل :
کپی