آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.4 Granny Legend | نصب بازی افسانه مادر بزرگ برای اندروید + مود

دانلود Granny Legend برای اندروید

Granny Legend بازی منحصر به فرد اکشن و استراتژیک است. جهان زیبای بازی را کاوش کنید و قهرمانان افسانه ای خود را آزاد نمایید. گیم پلی بازی هرچند ساده است، به شدت می تواند اعتیاد آور باشد. جلوه های ویژه بصری چشم نوازی به نمایش در خواهد آمد. هیولاها شکست دهید و با باس های آن ها رو به رو شوید. هر کدام از قهرمانان بازی دارای قدرت های منحصر به فرد خود هستند. ده ها مکان مختلف برای کاوش وجود دارد. کنترل های بازی تا جای ممکن ساده طراحی شده اند. شاح هیولاها را جمع آوری کنید تا جایزه بدست آورید. Granny Legend یکی از ساده ترین بازی های RPG است که برای اندروید می توانید بیابید.

در نقشه های رنگارنگ بازی نقش آفرینی کنید و بیشترین امتیاز را بدست آورید. سلاح خود را انتخاب کنید. می توانید بین سلاح های نزدیک زن و دور زن انتخاب کنید و به مبارزه باس ها بروید. از پرتاب آتش و یخ تا حمله با تبر، از جمله کارهایی است که در این بازی تجربه خواهید کرد. Granny Legend برای تمامی رده های سنی مناسب می باشد. این بازی بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر جهان به خود جذب کرده است و امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. هر کدام از قهرمانان دارای سلاح های خاص خود هستند. می توانید مهارت های به خصوصی را به آن ها یاد بدهید. Granny Legend برای تبلت ها هم بهینه سازی شده است. Granny Legend بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود Angry Gran Run از سری بازی های مادر بزرگ می باشد !

ویژگی های بازی Granny Legend


- دارای بیش از 10 میلیون پلیر

- مناسب برای تمامی سنین

- دارای قهرمان های مختلف

- مبارزه با باس ها

- ترکیبی از سبک اکشن و RPG

- صدها مکان مختلف برای کاوش

- سازگار با تبلت ها و اسمارتفون ها

- گیم پلی بسیار ساده و اعتیادآور

تصاویری از محیط بازی Granny Legend :


دانلود Granny Legend برای اندروید  دانلود Granny Legend برای اندروید  دانلود Granny Legend برای اندروید  دانلود Granny Legend برای اندروید  دانلود Granny Legend برای اندروید


پسورد فایل :
کپی