آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Battle Hunger 1.1 | نصب بازی قهرمانان شمشیر و روح برای اندروید

دانلود Battle Hunger برای اندروید

Battle Hunger در جهان های مختلف کاوش کنید و با هیولاهای خستگی ناپذیر رو به رو شوید. این بازی اندروید یکی از بهترین ARPG هایی است که می توانید برای اندروید بیابید. در جهان دو بعدی این بازی ننقش آفرینی کنید و دشمنان خود را نابود کنید. قهرمانان منحصر به فرد این بازی دارای قدرت های خاص خود هستند. ده ها سلاح مختلف در اختیارتان قرار می گیرد. در مود های مختلف بازی نقش آفرینی کنید. می توانید با سایر پلیرها مبارزه کنید؛ در مود بقا برای زنده ماندن تلاش کنید، دانجئون ها را کاوش کنید، مراحل را بگذرانید یا از مود های دیگر لذت ببرید. این بازی دارای مکانیسم پخش خودکار با کنترل های بسیار ساده است که به سرعت کار کردن با آن ها را خواهید آموخت.

Battle Hunger گرافیک ساده و دوست داشتنی دارد. می توانید با کشتن همزمان چند هیولا، کمبوی خود را بالا ببرید و امتیاز بیشتری دریافت کنید. از سلاح های دور زن یا نزدیک زن برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید. Battle Hunger امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از 100 هزار پلیر دارد. این بازی جدید برای انواع سیستم ها بهینه سازی شده است. نقشه های مختلفی برای توسعه طراحی شده که هر کدام از آن ها دارای هیولاهای منحصر به فرد خود هستند. در مکان های مختلف کاوش کنید و با شکست دادن دشمنان امتیاز بیشتری کسب کنید. Battle Hunger بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Battle Hunger

✅ نام نرم افزارBattle Hunger❤️ تعداد دانلود497
⭐نسخه نرم افزار1.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل93 مگابایت

ویژگی های بازی Battle Hunger


- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- به کار بردن مکانیسم auto play

- قهرمانان منحصر به فرد

- سلاح های دور زن و نزدیک زن

- جهانی دو بعدی با گرافیک دوست داشتنی

- کنترل آسان کاراکتر

- ماجراجویی در نقشه های مختلف

تصاویری از محیط بازی Battle Hunger :


دانلود Battle Hunger برای اندروید  دانلود Battle Hunger برای اندروید  دانلود Battle Hunger برای اندروید  دانلود Battle Hunger برای اندروید  دانلود Battle Hunger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی