آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.4 Monkey Ropes - نصب بازی طناب های میمون برای اندروید + مود

دانلود Monkey Ropes برای اندروید

Monkey Ropes از ازی های دو بعدی آرکید اعتیاد آوری می باشد که می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کند. از درخت به درخت بپرید، و زنده بمانید. از کروکودیل های گرسنه تا پیران های گوشت خوار همه به دنبال شکار شما هستند. سکه جمع آوری کنید، و بیش از 50 کاراکتر را آزاد نمایید. Monkey Ropes اگرچه ساده به نظر می رسد، مراحل بسیار دشواری دارد که رد کردن آن ها هم به سرعت و هم به استراتژی مناسب احیاج دارد. از موانع مختلف بپرید، مراقب دشمن هایی که در کمینتان هستند باشید، و در جنگل ماجراجویی کنید. مراقب لبه ارتفاعات باشید. این بازی از بیش از 13 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند.

Monkey Ropes بیش از 1 میلیون کاربر دارد. عملکرد بازی بهبود یافته و در سیستم های قدیمی نیز می توانید بدون مشکل آن را اجرا کنید. سکه هایی که جمع آوری کرده اید در بالای صفحه نشان داده می شوند. کنترل کردن کاراکتر این بازی آسان بوده و به یک انگشت نیاز دارد. Monkey Ropes مناسب تمامی سنین است. نقشه های مختلفی برای بازی طراحی شده، از جنگل، تا نقاط کوهستانی و دریاچه ها و ... از جمله مکان هایی هستند که در آن ها نقش آفرینی خواهید کرد. این بازی امتیاز 3.9 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا می شود.

ویژگی های بازی Monkey Ropes


- ارائه شده به شکل رایگان

- دارای بیش از 50 کاراکتر

- گیم پلی بسیار دشوار

- ماجراجویی در جنکل

- پشتیبانی از 13 زبان زنده دنیا

- دشمنان با ویژگی های منحصر به فرد

- موانع مختلف و سخت

- جعبه های جنگلی پنهان

تصاویری از محیط بازی Monkey Ropes :


دانلود Monkey Ropes برای اندروید  دانلود Monkey Ropes برای اندروید  دانلود Monkey Ropes برای اندروید  دانلود Monkey Ropes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی