آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.43 Merge and Go | نصب بازی ترکیب کن و برو برای اندروید

دانلود Merge and Go برای اندروید

Merge and Go از دفاع و پرورش دادن قهرمانان به شکل همزمان لذت ببرید. قهرمانان تازه ای استخدام کنید، پکیج های جدیدی برای کاراکترهای تازه ارائه شده، بهتر است عجله کنید. قهرمانان با ترکیب کردن کارت ها قدرتمندتر می شوند و رشد می کنند. قهرمانان را پرورش دهید و بهترین استراتژی ممکن را دنبال کنید. ممکن است رکورد جدید جهانی ای را ثبت کنید. حتی زمانی که دست از بازی بر دارید، ماجراجویی قهرمان ها ادامه می یابد. این بازی به گونه ای طراحی شده است که پلیر های جدید نیز سریع با آن آشنا شوند و آن را دنبال کنند. Merge and Go بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است. اگر به انجمن رویال بپیوندید، تبلیغات بازی تا 15 روز برای شما متوقف می گردد.

این بازی فضایی فانتزی دارد. از اژدهایان، تا جادوگرها، و بسیاری دیگر را در این برنامه خواهید یافت. نقشه های نامحدود بازی را کاوش کنید. مکان های مختلف و فانتزی ای برای بازی طراحی شده اند که شما را برای مدت خوبی به خود مشغول می کنند. کارت ها را با یک دیگر ترکیب کنید تا قوی ترین کارت ها را به وجود بیاورید. Merge and Go یکی از بهترین بازی های idle است که در هر موقعیتی می توانید از آن لذت ببرید. این بازی به زبان های مختلف ترجمه شده است. تیم دلخواه خود را تشکیل دهید و از باف های مختلف برای تقویت آن ها استفاده کنید. Merge and Go بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Merge and Go


- مناسب برای گذراندن زمان

- تشکیل دادن تیمی از قهرمانان

- ترکیب کردن کارت ها با یک دیگر

- پرورش دادن قهرمانان

- استفاده از استراتژی دلخواه برای مبارزات

- دانجئون های بی پایان

- نقشه هایی بسیار وسیع و جذاب

- افزایش دادن قدرت مبارزه و کسب رتبه

تصاویری از محیط بازی Merge and Go :


دانلود Merge and Go برای اندروید  دانلود Merge and Go برای اندروید  دانلود Merge and Go برای اندروید  دانلود Merge and Go برای اندروید


پسورد فایل :
کپی