آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4.2 Battle Knife نصب بازی مبارزه با چاقو برای اندروید نسخه مود

دانلود Battle Knife برای اندروید

Battle Knife بازی های یک به یک جذابی را به نمایش می گذارد که در آن ها باید چاقو به سمت پلیر رقیب پرتاب کنید. انواع مختلفی از چاقوها وجود دارد که جذابیت بازی را دو چندان می کند. هر کدام از چاقوها دارای خواص و قدرت های منحصر به فرد خود هستند. در دوئل های آنلاین بازی شرکت کنید. گیم پلی بازی سریع است. هدف گیری شما بیشترین اهمیت را دارد. به قهرمان نهایی تبدیل شوید. با دشمنانی که به دنبال نابود کردن شما هستند رو به رو شوید. در لیدر برد، رتبه خود را بهبود ببخشید و به دیگران نشان دهید که چه کسی بهترین است. به استاد پرتاب چاقو تبدیل شوید. چاقوهایتان را با دقت حرکت دهید. با بیشترین شدت ممکن آن ها را پرتاب کنید. از چاقوی مناسب در مواقع مناسب استفاده کنید. زمان بندی مناسب داشته باشید. Battle Knife بیش از 1 میلیون کاربر به خود داده است. کنترل کردن کاراکترها به راحتی انجام می شود.

البته توجه داشته باشید که این بازی هنوز مشکلاتی هم دارد. به عنوان مثال رقابت ها هنوز کاملا عادلانه نیستند و ممکن است از همان اول با حریف های قدرتمندی رو به رو شوید. توجه داشته باشید که به اینترنتی با پهنای باند بالا متصل شوید تا بتوانید با سایر بازیکنان رقابت داشته باشید. در غیر این صورت با لگ مواجه می شوید و پیش از این که بدانید پلیر رقیب شما را می کشد. Battle Knife گرافیک قابل قبولی دارد. نقشه بازی ساده است و چندان به جزئیات آن اهمیت داده نشده است. دوئل ها به سرعت تمام می شوند. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Battle Knife


- مجموعه مختلفی از چاقو ها

- قدرت های منحصر به فرد هر چاقو

- تمام شدن سریع دوئل ها

- رقابت های 1 به 1

- گرافیک قابل قبول و مناسب

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- دوربین پرتاب چاقو

- دارای لیدربرد و سیستم رتبه دهی


آموزش نصب بازی Battle Knife

 

1 - ابتدا نسخه عادی یا مود شده یا دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - اکنون پوشه life.belt.battleknife را در مسیر Android / obb گوشی کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Battle Knife :


دانلود Battle Knife برای اندروید  دانلود Battle Knife برای اندروید  دانلود Battle Knife برای اندروید  دانلود Battle Knife برای اندروید  دانلود Battle Knife برای اندروید


پسورد فایل :
کپی