آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.3.10 Father.IO AR FPS پ نصب بازی واقعیت افزوده فادریو برای اندروید

دانلود Father.IO AR FPS برای اندروید

Father.IO AR FPS یکی از متفاوت ترین بازی هایی است که می توانید تجربه کنید. این بازی جهان واقعی و مجازی را باهم در می آمیزد و فضایی متفاوت برای شما به وجود می آورد. هدف بگیرید و دشمنان را شکست دهید. رادار بازی بر اساس GPS واقعی کار می کند. با آن می توانید مکان دشمنان، هم تیمی ها، و ... را بیابید. امکان بازی کردن 16 به 16 وجود دارد. 4 کلاس مختلف وجود دارد. هر کدام از این کلاس ها توانایی متفاوتی دارند. می توانید بین 4 نوع سلاح مختلف انتخاب کنید: Assault rifle, Sniper rifle, SMG and handgun. هر کدام از این سلاح ها دارای رنج و دقت متفاوتی هستند و همچنین سرعت شلیکشان متفاوت می باشد.

می توانید هم در خانه و هم در بیرون از آن بازی کنید. البته توجه داشته باشید که Father.IO AR FPS بازی تازه ای در نوع خود می باشد. ممکن است برخی از ویژگی های آن درست کار نکنند و با مشکل مواجه شوید. اما کلیت بازی بسیار خلاقانه و مبتکرانه است. شاید بزرگترین مشکلی که در Father.IO AR FPS به چشم می خورد، کنترلر های آن باشند که سریع به حرکات دست شما پاسخ نمی دهند. بیش از یک میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. در صورتی که در ارتباط با سرورهای بازی به مشکل خوردید، باید از نرم افزار های دور زدن تحریم استفاده کنید. Father.IO AR FPS بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Father.IO AR FPS :


- بیش از 1 میلیون بازیکن

- شوتر؛ اما با واقعیت افزوده

- کلاس های مختلف برای نقش آفرینی

- مبارزه گروهی 16 به 16

- مبارزه با افراد واقعی در خانه یا بیرون از خانه

- رادار واقع گرایانه بر اساس GPS

- سبکی متفاوت و چشم نواز

- گرافیک بی نظیر و منحصر به فرد

تصاویری از محیط بازی Father.IO AR FPS :


دانلود Father IO AR برای اندروید  دانلود Father IO AR برای اندروید  دانلود Father IO AR برای اندروید


پسورد فایل :
کپی