آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.12.1 Lunch Hero نصب بازی نهار قهرمان برای اندروید + مود

دانلود Lunch Hero برای اندروید

Lunch Hero سلام قهرمان. ناهار شما دزدیده شده است. آیا تا به حال رویای تبدیل شدن به قهرمانی قدرتمند در جهانی فانتزی را داشته اید؟ دشمنان خود را شکست دهید و ناهاری فوق العاده میل کنید. قهرمانی را انتخاب کنید که بیشتر با توانایی ها و استایل بازی شما جور در بیاید. هر کدام از کاارکترها دارای مهارت های منحصر به فرد خود هستند. در دانجئون های خطرناک قدم بگذارید، قلعه های باستانی را کاوش کنید، و در جنگل های اسرار آمیز ماجراجویی کنید. چوب دستی خود را بردارید تا توپ های آتشین و گلوله های یخی به سمت دشمنانتان پرتاب کنید. یا تیر و کمان بردارید و در اوج نبرد، افراد مهم را هدف بگیرید. شیاطین دارند می آیند. وارد جهانی حماسی پر از عناصر نقش آفرینی و ماجراجویی شوید. کمان خود را در بیاورید، وسایلتان را آماده کنید و سرزمین را نجات دهید.

در جهان مختلف به ماجراجویی بپردازید، با قارچ ها، زامبی ها، گولم ها، و حتی جوجه ها رو به رو شوید و آن ها را شکست دهید. قهرمانتان را ارتقا دهید، منابعتان را مدیریت کنید، مکان های مختلف را تسخیر کنید. در طول مسیرتان به سمت پیروزی، با نامعمول ترین دشمنان رو به رو خواهید شد. برای شکست دادن آن ها باید مهارت هایتان را ارتقا دهید. هر سطح جدید به فراموش نشدنی خواهد بود، چرا که ترکیبی منحصر به فرد از توانایی های قهرمان شما و پاور آپ ها را در آ« تجربه خواهید کرد. از استراتژی مناسب استفاده کنید. Lunch Hero بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Lunch Hero


- بهبود دادن تجهیزات قهرمان

- امکان انجام بازی در حالت آفلاین

- امکان کنترل بازی با یک انگشت

- بروز شدن منظم محتوای بازی

- امکان به کار بردن تاکتیک های مختلف

- وجود کاراکترهای مختلف

- گیم پلی ای فوق العاده با استراتژی های پیچیده

- کاوش در مکان های مختلف

- وجود پاور آپ های منحصر به فرد

تصاویری از محیط بازی Lunch Hero :


دانلود Lunch Hero برای اندروید  دانلود Lunch Hero برای اندروید  دانلود Lunch Hero برای اندروید  دانلود Lunch Hero برای اندروید


آموزش نصب نسخه عادی :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل فشده داخل بسته کنار فایل SAI را تیک بزنید و روی select کلیک کند


پسورد فایل :
کپی