آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.0 Kick-Flight | نصب بازی لگد-پرواز برای اندروید نسخه مود

دانلود Kick-Flight برای اندروید

Kick-Flight تجربه ای تازه در سبک اکشن برای شما به وجود می آورد. در میدان های نبرد این بازی، قادر به پرواز کردن در هر جهتی خواهید بود. در رقابت های 4 به 4 سه دقیقه ای بازی شرکت کنید و پلیر های تیم مقابل را شکست دهید. از حرکات آکروباتیک استفاده کنید و از آزادی عمل و پروازتان لذت ببرید. کیکرها کاراکتر هایی هستند که توانایی ها و استعداد های شگفت آوری دارند. کار کردن با کیکرهای مختلف بازی را یاد بگیرید و با هم گروهی هایتان همراه شوید تا بتوانید پلیرهای رقیب را شکست دهید. مشارکت گروهی، کلید شما برای پیروزی خواهد بود. گرافیک سه بعدی بازی، استایلی انیمه مانند دارد که با کیفیتی غیر قابل تصور برای گوشی های همراه رندر گرفته شده است. از ترکیب مناسب کاراکترها، مهارت ها و استراتژی خود استفاده کنید. Kick-Flight بیش از 1 میلیون کاربر دارد.

باگ های گزارش شده ورژن های قبلی بازی برطرف شده اند. فصل جدیدی از بازی را می توانید دنبال کنید. در فضای سه بعدی پرواز کنید و پلیر های حریف را شکست دهید. Kick-Flight جلوه های ویژه بصری فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. این بازی از جمله بازی های منتخب گوگل پلی می باشد که امتیاز 4.3 از 5 را کسب کرده است. Kick-Flight را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. داشتن ارتباط اینترنتی پر سرعت پیشنهاد می شود.

ویژگی های بازی Kick-Flight


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- گرافیک خیره کننده با استایل انیمه مانند

- حرکت در فضای سه بعدی

- آزادی عمل بالای کاربر

- رقابت های سه دقیقه ای

- روش های مختلف برای مبارزه

- نبرد های 4 به 4

- انجام حرکات آکروباتیک در فضای سه بعدی

- بازی منتخب گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Kick-Flight :


دانلود Kick-Flight برای اندروید  دانلود Kick-Flight برای اندروید  دانلود Kick-Flight برای اندروید  دانلود Kick-Flight برای اندروید  دانلود Kick-Flight برای اندروید


پسورد فایل :
کپی