آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.63.04.01 Cyber Dead نصب بازی سایر مرده برای اندروید نسخه مود

دانلود Cyber Dead برای اندروید

Cyber Dead مرده ها بر می خیزند و با سایبرها ترکیب می شوند. آیا آن ها Undead Cyborg هستند؟ نه، آن ها Cyberdead هستند. مرده ها به حیات برگشته اند، اما این بار با تجهیزات مکانیکی. هدف آن ها خوردن تمام حیات روی زمین و ریشه کردن آن است. بشریت در لبه انقراض است. به عنوان فرمانده نیرویی حرفه ای از ابر سرباز های قدرتمند، هدف اصلی شما شکست دادن این سایبر زامبی ها و برگرداندن آن ها به قبرهایشان است.

Cyberdead از بازی های رترو و شوتینگ الهام گرفته شده است. گرافیک بازی مدرن می باشد و ظاهری مناسب دارد. اگر از استایل run ‘n’ gun لذت می برید، از Cyber Dead احتمالا خوشتان خواهد آمد. نبرد هایی حماسی در مقابل باس های قدرتمند و شیطانی زامبی ها تجربه کنید. جوخه سربازان دارای قدرت های ویژه ای است که در اوج جنگ به کارتان خواهد آمد. از انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف برای شکست دادن زامبی ها استفاده کنید. Cyber Dead بیش از صد هازر کاربر به خود اختصاص داده است. حالت چالشی بازی تغییر کرده است. ویژگی جدید لیدربرد اضافه شده است. Cyber Dead امتیاز باورنکردنی 4.9 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا بدون مشکل اجرا نمایید.


دانلود Cyber Dead

✅ نام نرم افزارCyber Dead❤️ تعداد دانلود1134
⭐نسخه نرم افزار1.0.63.04.01🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل96 مگابایت

ویژگی های بازی Cyber Dead :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- گرافیک چشم گیر و جذاب

- استفاده از انواع سلاح ها برای شکست زامبی ها

- جوخه ای قدرتمند با توانایی های منحصر به فرد

- کسب امتیاز بالای 4.9 از 5 در گوگل پلی

- مبارزه با باس های حماسی و قدرتمند

- استایل کلاسیک run ‘n’ gun 

- مبارزه در مکان های متنوع

تصاویری از محیط بازی Cyber Dead :


دانلود Cyber Dead برای اندروید  دانلود Cyber Dead برای اندروید  دانلود Cyber Dead برای اندروید  دانلود Cyber Dead برای اندروید  دانلود Cyber Dead برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی