آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.15 Hoppia Tale نصب بازی روایت هوپیا برای اندروید با مود

دانلود Hoppia Tale برای اندروید

Hoppia Tale بازی اکشن و ماجراجویانه جذابی است که با یک دست می توانید آن را کنترل کنید. ترکیب گیم پلی بازی های کلاسیکی مثل زلدا، گوف تروپ، بمبرمن و ... این بازی جذاب را شکل داده است. ساکنان این سرزمین در اطراف پورتال های اسرار آمیزی زندگی می کنند که توسط جامعه کهن ساخته شده است و برای مدتی طولانی، از آن ها برای سفر به جهان های دیگر استفاده شده است. برای قرن ها، همه چیز در تعادل کامل بوده است. اما یک کشف در مزارع اطراف پایتخت هوپیا تعادل را در کل جهان بهم زده است. نیرویی شیطانی می خواهد از تکنولوژی پورتال ها سوء استفاده کند و به این شهر حمله کند.

در جهان های چشم نواز با کاراکتر اختصاصی خود سفر کنید. می توانید این کاراکتر را از جنبه های مختلف شخصی سازی کنید. حتی می توانید در سطوحی که توسط ازیکنان دیگر طراحی شده است بازی کنید. دوستانتان را به چالش بکشید. ده ها لباس مختلف وجود دارد و می توانید از موجودات متلف سواری بگیرید. خانه اختصاصی خود را بسازید و دوستانتان را به آن دعوت کنید یا به خانه دوستانتان بروید. Hoppia Tale بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Hoppia Tale


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- آسان تر شدن سختی دانجئون

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- ده ها لباس مختلف

- بازدید از خانه دوستان

- به چالش کشیدن دوستان در مود زمانی

- نقش آفرینی در سطوحی که توسط پلیرهای دیگر ساخته شده است

- سفر در جهان های مختلف

- امکان شخصی سازی کاراکتر از جنبه های مختلف

تصاویری از محیط بازی Hoppia Tale :


دانلود Hoppia Tale برای اندروید  دانلود Hoppia Tale برای اندروید  دانلود Hoppia Tale برای اندروید  دانلود Hoppia Tale برای اندروید  دانلود Hoppia Tale برای اندروید


پسورد فایل :
کپی