آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 5.97 Warriors.io نصب بازی جنگجویان یو برای اندروید

دانلود Warriors io برای اندروید

Warriors.io بازی هیجان انگیز چند نفره ای است که توسط ناشر محبوب سری io طراحی شده است. با جنگجویان کوچک مبرازه کیند. فصل های هیجان انگیز و پر سرعتی را تجربه خواهید کرد. 68 brawler را می توانید آزاد کنید. بیش از 50 سلاح، از تفنگ تا تبرها و ... در بازی گنجانده شده است. می توانید تقویت کننده های مختلفی را در میدان نبرد پیدا کنید. از پوسته های جذاب استفاده کنید. در نبرد های pve تک نفره شرکت کنید. مود های مختلفی برای بازی طراحی شده است. Warriors.io فرمت بازی های پاکت و اکشن چند نفره را داراست. Warriors.io بیش از یک میلیون بازیکن دارد. رابط کاربری برنامه بهبود پیدا کرده است و راحت تر می توانید کاراکترهایتان را کنترل کنید. این بازی امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. سلاح هایتان را از جنبه های مختلف ارتقا دهید تا دشمنان بیشتری را بتوانید شکار کنید.

Warriors.io دارای نقشه های متنوعی است که یکنواختی را از بازی می گیرد. نور پردازی بازی در نوع خود جذاب می باشد و می توانید افکت های جذابی را در طول بازی مشاهده کنید. Warriors.io بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Warriors.io


- بهبود پیدا کردن رابط کاربری بازی

- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- سلاح های متنوع و جذاب

- امکان ارتقا دادن اسلحه ها

- دارای پوسته های اختصاصی

- امکان نقش آفرینی در حالت تک نفره

- نقشه های متنوع و متفاوت

- نور پردازی چشم گیر و به یاد ماندنی

- آزاد کردن 68 brawler

تصاویری از محیط بازی Warriors.io :


دانلود Warriors io برای اندروید  دانلود Warriors io برای اندروید  دانلود Warriors io برای اندروید  دانلود Warriors io برای اندروید  دانلود Warriors io برای اندروید


پسورد فایل :
کپی