آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.13.3 Masketeers نصب بازی ماسک پوشان برای اندروید مود

دانلود Masketeers برای اندروید

Masketeers وارد جهان ماسک پوشان شوید. جایی که قهرمانان با ماسک هایی که می پوشند توانایی های تازه ای پیدا می کنند و قادر به مقابله با شیاطین می شوند. Masketeers یک بازی idle است که در آن تجربه ای تازه پیدا می کنید. استعداد های جدید را بیابید و از استراتژی مناسب برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید. حتی در طول مسیر، محافظان به شما قدرت می دهند تا بتوانید در مقابل دشمنان قوی تر، مبارزه کنید. در تاریکی گیر نیوفتید، از قدرت هایتان استفاده کنید تا سر سخت ترین ها را شکست دهید. ماسک های مختلف را جمع آوری کنید. هر کدام از آن ها دارای توانایی های متفاوتی است.

این ماسک ها، درجه کمیابی متفاوتی دارند و برخی از آن ها نادر تر هستند. یک ماسک پوش هرگز تنها نمی ماند. طلسم ها، محافظان، شانس و ... همیشه هوای او را خواهند داشت. Masketeers هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و انتظار می رود که ویژگی های متنوعی در نسخه های آتی به آن اضافه شود. بسیاری از باگ های گزارش شده نسخه های قبلی برطرف شده اند. توجه داشته باشید که برای اجرای بدون مشکل این بازی لازم است سیستم شما حداقل دارای دو گیگابایت رم باشد. Masketeers بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Masketeers


- مبارزه با هیولاهای مختلف

- جمع آوری ماسک های نایاب

- قدرت های مختلف هر ماسک

- بدست آوردن طلسم های مختلف

- تبدیل شدن به استاد orb ها

- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- حل شدن باگ های قبلی ازی

- گرافیک دوست داشتنی و مدرن

تصاویری از محیط بازی Masketeers :


دانلود Masketeers برای اندروید  دانلود Masketeers برای اندروید  دانلود Masketeers برای اندروید  دانلود Masketeers برای اندروید  دانلود Masketeers برای اندروید


پسورد فایل :
کپی