آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.2.2 Semi Heroes 2 نصب بازی شبه قهرمانان قسمت 2 برای اندروید

دانلود Semi Heroes 2 برای اندروید

Semi Heroes 2 یکی از جدیدترین بازی های اندرویدی با گرافیکی جذاب و رنگارنگ می باشد. هیولاهای شیطانی درختان مقدس را تسخیر کرده اند و می خواهند از آن ها را برای بدست آوردن روغن بپزند. تیم شبه قهرمانان خود را آماده کنید و آن ها را به سمت ماجراجویی در سراسر جهان هدایت کنید تا درختان را نجات دهید و از نعمت های آن ها بهره مند شوید. مجموعه بزرگی از نبرد های حماسی انتظار شمار ا می کشد. برای مبارزه با هیولاها، کافیست روی صفحه نمایش سیستمتان ضربه بزنید. کاراکترهای ابله بازی را به قهرمنانی قدرتمند تبدیل کنید و پتانسیل واقعی آن ها را آزاد نمایید. به شبه قهرمنان خود، آیتم های ارزشمند و نایاب بدهید تا با دشمنان قوی تر رو به رو شوند. استایل بازی، گرافیک کارتونی شکلی دارد که در کمتر بازی ای آن را مشاهده کرده اید.

ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید، وظایف جدید دریافت کنید و اچیومنت های مختلفی را کسب نمایید. توجه داشته باشید که Semi Heroes 2 هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و ممکن است برخی از ویژگی های آن، هنوز کامل نشده باشد. در ابتدا بازی آسان است و با کاراکترها و مهارت های آن ها آشنا می شوید. اما به تدریج مراحل سخت تر می گردد. Semi Heroes 2 را می توانید روی سیستم های اندرویدی مختلف بر اساس سیستمی که دارید نصب کنید.

ویژگی های بازی Semi Heroes 2


- گرافیک کارتونی خنده دار

- مبارزه با کاراکتر های مختلف

- تبدیل کردن ابلهان به قهرمانان

- جمع آوری آیتم های قدرتمند

- مبارزه با انواع هیولاها

- دنبال کردن ماموریت ها و وظایف

- مکان های مختلف برای ماجراجویی

- مناسب تمام سنین

- گیم پلی به یادماندنی و جذاب

تصاویری از محیط بازی Semi Heroes 2 :


دانلود Semi Heroes 2 برای اندروید  دانلود Semi Heroes 2 برای اندروید  دانلود Semi Heroes 2 برای اندروید  دانلود Semi Heroes 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی