آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.5.4 Pixel Blade Arena مود | بازی آرنای شمشیر پیکسلی برای اندروید

دانلود Pixel Blade Arena برای اندروید

Pixel Blade Arena بازی فانتزی RPG جذابی با گیم پلی اعتیادآور می باشد. دانجئون های مختلف را فتح کنید و سلاح های افسانه ای را جمع آوری کنید تا به بهترین blazer تبدیل شوید. سلاح ها و تجهیزات مختلفی را در هر دانجئون خواهید یافت. می توانید از توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد خود برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید. سلاح های مختلفی وجود دارد. هر دانجئون دارای باس مخصوص به خود است. در هزارتوها، قلعه بینهایت، برج تاریکی، و ... کاوش خواهید کرد. Pixel Blade Arena گرافیکی مکعبی شکل دارد و از بالا همه چیز را مشاهده خواهید کرد.

در طول بازی به مکان های مختلفی سفر می کنید و با دشمنان قدرتمندنی رو به رو می شوید که برای شکست آن ها باید از استراتژی مناسب استفاده کنید. البته استراتژی خالی کافی نیست و باید از مهارت های جادویی کاراکترتان نیز استفاده کنید. ترکیب این مهارت ها به شما کمک می کند که در هر نبردی پیروز شوید و آیتم های ارزشمندی را در مقابل بدست آورید. با دریافت سکه، می توانید سلاح ها، زره ها، کلاهخود و دیگر آیتم هایی که همراه دارید را ارتقا دهید. Pixel Blade Arena امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بسیاری از ویژگی های آن نسبت به نسخه های قبلی بهینه سازی شده است. این بازی را می توانید روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Pixel Blade Arena :


- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

- استفاده از مهارت های مختلف برای شکست دشمنان

- سیستم معدن کاوی

- قهرمان، با مهارت های مختلف

- مشاهده کاراکتر از بالا

- گرافیک مکعبی جذاب

- جمع آوری انواع آیتم های ارزشمند

- قابل اجرا بر روی تبلت ها و انواع سیستم های اندرویدی

تصاویری از محیط بازی Pixel Blade Arena :


دانلود Pixel Blade Arena برای اندروید  دانلود Pixel Blade Arena برای اندروید  دانلود Pixel Blade Arena برای اندروید  دانلود Pixel Blade Arena برای اندروید


پسورد فایل :
کپی