آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.1.0 Pirate Battles مود و نصب بازی نبرد دزدان دریایی برای اندروید

دانلود Pirate Battles برای اندروید

Pirate Battles به نبرد دزدان دریایی بپیوندید. این بازی فیزیک واقع گرایانه و جذابی دارد. کشتی نهایی خود را بسازید و دیگر پلیرها را شکست دهید. به دیگران حمله کنید و با شکست دادن آن ها برای خود غنیمت جمع کنید. کشتی های خود را به جزیره ها اعزام نید تا جواهرات ارزشمند را بیابید. از نبردهای واقع گرایانه و مهیج لذت ببرید. Pirate Battles به گونه ای طراحی شده است که متنوع باشد و دائم شما را سرگرم نگه دارد. با سرعت به سمت کشتی دشمن حرکت کنید و به او ضربه بزنید. در دریا، موجودات قدرتمندی وجود دارند که از گنج ها محافظت می کنند.

با شکست دادن آن ها می توانید به گنجینه های ارزشمندی دست پیدا کنید. سلاح های کشتی خود را ارتقا دهید. می توانید خون، قدرت حمله، سایز توپ و ... را با دادن سکه بهبود بخشید. علاوه بر سلاح ها، قادر به تقویت کردن خدمه خود نیز هستید. با داشتن تعداد بیشتری از خدمه، می توانید دشمنان بیشتری را شکست دهید. Pirate Battles بازی جدیدی است و جای پیشرفت زیادی دارد. هم اکنون این بازی در گوگل پلی امتیاز 4.9 از 5 را دریافت کرده است. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده اند و هم اکنون بدون مشکل می توانید بازی را دنبال کنید. Pirate Battles بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Pirate Battles :


- کسب امتیاز بالا در گوگل پلی

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- مبارزه با باس های قدرتمند

- حمله به سایر پلیرها و جمع آوری غنیمت

- تبدیل شدن به قوی ترین دزد دریایی

- ماجراجویی برای یافتن گنج

- وجود سلاح های متنوع

- امکان ارتقا دادن خدمه کشتی

- تقویت کردن اسلحه ها

تصاویری از محیط بازی Pirate Battles :


دانلود Pirate Battles برای اندروید  دانلود Pirate Battles برای اندروید  دانلود Pirate Battles برای اندروید  دانلود Pirate Battles برای اندروید  دانلود Pirate Battles برای اندروید


پسورد فایل :
کپی