آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 3.24.300 Shadow Knight نصب بازی شوالیه سایه برای اندروید

دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید

Shadow Knight جهان زیبا و درخشان هارمونیا سرزمینی بود که نژادهای مختلف فانی مثل انسان ها، آنددها، اورکها، ارواح، دورف ها، الف ها و ... زندگی می کردند. اما یک روز، زمانی که طمع های عمیق حضور پیدا کردند، تراژدی ای رخ داد که همه چیز را به تاریکی فرو برد. برای نجات دادن جهان هارمونیا از دست نبرد های سایه، به عنوان یک شوالیه سایه، باید با هیولاهای قدرتمند مبارزه کنید و نامیراهای تاریکی را نابود کنید تا بار دیگر نور به هارمونیا بازگردد. نبردهای اکشن را با طعم rpg تجربه کنید. جهان بازی حال و هوایی فانتزی و تیره دارد. مکان های مختلف و پیچیده ای را کاوش خواهید کرد. از اسرار بازی پرده بردارید. وارد نبرد های بی پایان تاریکی شوید. در شهرها، جنگل ها، دانجئون ها و ... ماجراجویی کنید.

جهان این بازی پر از زامبی ها، اسکلت ها، و هیولاهاست. دشمنان قدرتمند را شکست دهید و سرنوشت جهان را تغییر دهید. بهترین سلاح ها را جمع آوری کنید. صدها آیتم مختلف وجود دارد. سپس کاراکتر خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که متمایز با سایز شوالیه ها به نظر برسد. ماموریت های مختلف را کامل کنید تا بیشترین جوایز را کسب کنید. فراموش نکنید که همیشه بیش از 100 اچیومنت وجود دارد که می توانید کامل کنید. Shadow Knight بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Shadow Knight

✅ نام نرم افزارShadow Knight❤️ تعداد دانلود444
⭐نسخه نرم افزار3.24.300🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1 به بالا🔆 حجم فایل180 مگابایت

ویژگی های بازی Shadow Knight


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- اضافه شدن حالت آموزشی قهرمان

- کامل کردن ماموریت های مختلف

- ارتقا دادن آسان شوالیه

- نبردهای اکشن در دنیایی فانتزی

- کاوش مکان های مختلف و پنهان

- استفاده از تجهیزات متنوع برای شوالیه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- داستان حماسی به یاد ماندنی

تصاویری از محیط بازی Shadow Knight :


دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید  دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید  دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید  دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید  دانلود Shadow Knight Legends برای اندروید


پسورد فایل :
کپی