آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4 Underworld Office نصب بازی اداره زیرزمینی برای اندروید

دانلود Underworld Office برای اندروید

Underworld Office یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویانه با بیش از یک میلیون بازیکن، و امتیاز باورنکردنی 4.8 از 5 در گوگل پلی می باشد. تا به حال شده کتابی بخوانید، ولی حوصله تان سر برود؟ از بازی های داستانی، و کتاب های تصویری لذت می برید، اما بازی های این سبک با قالب های تکراریشان خسته تان می کنند؟ از این بازی لذت ببرید. تمام داستان های این بازی توسط نویسندگان خبره نوشته شده است. Underworld Office سبک های مختلفی را با یک دیگر ترکیب می کند. داستان ها گاهی بامزه هستند، گاهی ترسناک و گاهی ماجراجویانه.

Eugene کاراکتر اصلی این بازی، تصادفا وارد جهان ارواح شده است. هیولاها به او حمله می کنند، اما روحی اسرارآمیز او را نجات می دهد و در عوض از Eugene می خواهد برای او، در اداره زیرزمینی کار کند. Underworld Office دارای کاراکتر های جذاب و به یادماندنی ای می باشد. می توانید از جهان های مختلف با انیمیشن های جذاب لذت ببرید. بیش از 25 عنوان مختلف را جمع آوری کنید. 60 آلبوم وجود دارد. اگر از بازی های اسرار آمیز و سری لذت می برید، Underworld Office نیز تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. این بازی رایگان می باشد. Underworld Office را می توانید روی سیستم های اندرویدی با اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Underworld Office

✅ نام نرم افزار Underworld Office ❤️ تعداد دانلود 589
⭐نسخه نرم افزار 1.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 87 مگابایت

ویژگی های بازی Underworld Office :


- داستانی به یادماندنی و جذاب

- 7 مسیر مختلف برای دنبال کردن بازی

- جمع آوری 25 عنوان مختلف

- بیش از 40 انیمیشن کوتاه

- 150 نقاشی خیره کننده

- کاراکترهای متفاوت و منحصر به فرد

- ترکیبی از سبک های مختلف

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

تصاویری از محیط بازی Underworld Office :

دانلود Underworld Office برای اندروید  دانلود Underworld Office برای اندروید  دانلود Underworld Office برای اندروید  دانلود Underworld Office برای اندروید  دانلود Underworld Office برای اندروید


پسورد فایل :
کپی