آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.48 GunHero مود | نصب بازی قهرمان تفنگ برای اندروید

دانلود GunHero برای اندروید

GunHero قهرمانی جوان می خواهد جهان آرکهیرو ها را نجات دهد. به او کمک کنید تا به هدفش برسد. قهرمانان جدید را ملاقات کنید. از سرزمین هایی که نبرد دیده هستند عبور کنید. توانایی های جدید بیاموزید و تلنت هایی منحصر به فرد بدست آورید تا دشمنانی قوی تر را شکست دهید. باید با هیولاها و دشمنان مختلفی رو به رو شوید. از جمله مهارت های منحصر به فرد کاراکتر شما، shadow clone, front bullet, ricochet, chicken, phoenix elemtns و بسیاری دیگر می باشد. می توانید بین سلاح مختلف کلت، شات گان و مسلسل انتخاب کنید. این سه نوع مختلف از سلاح ها دارای قدرت ها و توانایی های منحصر به فرد خود می باشند. قهرمان خود را انتخاب کنید. آیتم های متنوعی را در بازی خواهید یافت.

حتی می توانید حیوان خانگی خود را داشته باشید. GunHero گرافیکی دو بعدی و رنگارنگ دارد که تمامی سنین می توانند از آن لذت ببرند. در نسخه تازه بازی، کاراکتر جدیدی نیز اضافه شده است. در مکان های سرسبز، یخ زده، یا صحرایی به نقش آفرینی بپردازید و در مقابل حمله دشمنان از خود دفاع کنید. با شکست دادن باس ها، می توانید قهرمان خود را حتی قوی تر از قبل کنید. هر کدام از باس های بازی را باید با استراتژی متفاوتی شکست دهید. GunHero بر روی اندروید 4.4 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی GunHero


- ملاقات کردن با قهرمان ها

- سه نوع سلاح مختلف

- دارای توانایی منحصر به فرد

- انتخاب کردن قهرمان دلخواه

- گرافیکی دو بعدی و جذاب

- جهانی بزرگ با سرزمین های مختلف

- استفاده از مهارت های نهایی

تصاویری از محیط بازی GunHero :


دانلود GunHero برای اندروید  دانلود GunHero برای اندروید  دانلود GunHero برای اندروید  دانلود GunHero برای اندروید  دانلود GunHero برای اندروید


پسورد فایل :
کپی