آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6.17 Match Hit مود | نصب بازی مچ هیت برای اندروید

دانلود Match Hit برای اندروید

Match Hit در محیط های مختلف سفر کنید و با لشکر افرادی که تمایلی به فستفود ها ندارند رو به رو شوید. قدرت واقعی این غذاهای آشغالی را به آن ها نشان دهید و همه را شکست دهید. صدها سطح مختلف در 10 محیط مختلف وجود دارد. ماجراجویی خود را با شکست دادن افراد مختلف آغاز کنید. باس های چالش آور این بازی را شکست دهید، آن ها را به راحتی تسلیم شما نمی شوند و اجازه رفتن به مرحله بعدی را نی دهند. ترس خود از تغییر را شکست دهید و بلاک ها را بشکنید تا محیطی بزرگتر برای بازی کردن به وجود آورید. همیشه لباس های جدیدی را می توانید بدست آورید. کلیدها را از دشمنان شکست خورده جمع کنید و گنبدهای مختلف را باز کنید. مبارزان جدیدی انتظار شما را می کشند. Match Hit دارای بیش از نیم میلیون بازیکن می باشد. این بازی گرافیک دو بعدی و رنگارنگی دارد که محیط های مختلفی را به نمایش می گذارد.

در شهرها، ساحل ها، جاده ها، و ... مبارزه کنید. پازل های مختلف را کامل کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. قهرمانان جدید را آزاد کنید و از قدرت های آن ها برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید. هرچقدر در سطح های بازی بالاتر می روید، دشمنان شما قوی تر می شوند و برخی از آن ها حتی قادر به استفاده از سلاح ها نیز هستند. Match Hit بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Match Hit

✅ نام نرم افزارMatch Hit❤️ تعداد دانلود1206
⭐نسخه نرم افزار1.6.17🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5🔆 حجم فایل71 مگابایت

ویژگی های بازی Match Hit :


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- لباس های مختلف

- حل کردن پازل های مختلف

- نبرد های اکشن و جذاب

- آزاد کردن کاراکتر های جدید

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- مبارزه در محیط های مختلف

تصاویری از محیط بازی Match Hit :


دانلود Match Hit برای اندروید  دانلود Match Hit برای اندروید  دانلود Match Hit برای اندروید  دانلود Match Hit برای اندروید  دانلود Match Hit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی