آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.9.0 ROCKMAN X DiVE مود | نصب بازی راکمن برای اندروید

دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید

ROCKMAN X DiVE جدیدترین قسمت از سری اکشن کلاسیک راکمن را تجربه کنید. در نقش شکارچی های غیر معمول ایکس و زیرو نقش آفرینی کنید. این بازی فضایی مشابه با ورژن های قبلی راکمن دارد. اروری غیر قابل تضیح رخ داده است و باعث شده دیتای بازی راکمن دچار مشکل شود. اکنون قهرمانانی نظیر ایکس و زیرو می خواهند با این داده های نامعمول مقابله کنند. گیم پلی و گرافیک این بازی بهینه سازی شده است و می توانید شلیک 360 درجه ای را در آن تجربه کنید.

علاوه بر این حرکت کاراکترها بسیار روان تر از نسخه های قبلی شده است. کاراکترهای راکمن یکی بعد از دیگری معرفی می شوند. عکس ها و مدل های سه بعدی این بازی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بازسازی شده اند و ظاهری جدید را به نمایش می گذارند. می توانید از مجموعه متنوعی از سلاح های مختلف استفاده کنید. باس ها را شکست دهید و مهارت هایتان را با مبارزه با آن ها به چالش بکشید. سیستم coop نیز اکنون به بازی اضافه شده است و می توانید مراحل سخت را با دوستان کامل کنید. در حالت versus mode می توانید کاراکترهایی که تقویت کرده اید را برای شکست دشمنان استفاده کنید. این بازی بیش از یک میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. ROCKMAN X DiVE بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی ROCKMAN X DiVE :


- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- نبرد حماسی با کاراکتر های مختلف

- تقویت کردن کاراکترها

- بهینه سازی مدل های سه بعدی

- حرکت روان تر کاراکتر

- فضایی مشابه با نسخه قبلی

- بازی همراه با دوستان

تصالویری از محیط بازی ROCKMAN X DiVE :


دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید  دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید  دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید  دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید  دانلود ROCKMAN X DiVE برای اندروید


پسورد فایل :
کپی