آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 5.8 Stickman Shinobi نصب بازی استیکمن شینوبی برای اندروید

دانلود Stickman Shinobi برای اندروید

Stickman Shinobi افسانه های استیکمن نینجا را کشف کنید. از قدرت های هنرهای رزمی استفاده کنید و قدرت های نهایی خود را به نمایش بگذارید. قوی تر، سریع تر، و کشنده تر شوید. Stickman Shinobi بر اساس انیمه مانگای ناروتو طراحی شده است و کاراکترهایی مشابه آن دارد. مجموعه ای از نقشه های غیر قابل پیشبینی را تجربه کنید. Stickman Shinobi مراحل مختلفی از مبارزه را تعریف می کند که در آن شما و جنگجویتان در سطح های مختلفی شرکت می کنید و از ضعیف ترین جنگجویان با قوی ترین ها تبدیل می شوید. ابتدای بازی در جنگل سرسبز رخ می دهد. محیطی که مناسب شینوبی ای تازه کار است.

اما به تدریج نبرد های شما شدیدتر و جدی تر می شود. ممکن است در دره فراموش شده شن در مبارزه با دشمنان تقلا کنید. در پایان هر نقشه، باید با باسی قدرتمند رو به رو شوید و آن را شکست دهید. برخی از باس ها می توانند افراد شرور باشند، و برخی دیگر نینجاهایی حرفه ای هستند که در نبردها تجربه دارند. آن ها می توانند برای ساعت ها شما را وادار به تقلا کنند. 10 نقشه مختلف با 300 سطح وجود دارد که از آسان شروع می شود و به تدریج سخت می شود. جوایز جدیدی در بازی تعریف شده است. هرچقدر نتایج بهتری بگیرید، جایزه های شما بهتر می شود. Stickman Shinobi بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی Stickman Legends و دانلود بازی Anger of Stick 5 از دیگر بازی های استیکمن می باشند.


دانلود Stickman Shinobi

✅ نام نرم افزارStickman Shinobi❤️ تعداد دانلود1790
⭐نسخه نرم افزار5.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل124 مگابایت

ویژگی های بازی Stickman Shinobi


— دارای بیش از صد هزار کاربر

 حل شدن باگ های جزئی بازی

— بهینه شدن عملکرد کلی بازی

— کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

— دارای 10 نقشه با 300 سطح

— 30 باس قدرتمند باری مبارزه

— الهام گرفته شده از انیمه ناروتو

تصاویری از محیط بازی Stickman Shinobi :


دانلود Stickman Shinobi برای اندروید  دانلود Stickman Shinobi برای اندروید  دانلود Stickman Shinobi برای اندروید  دانلود Stickman Shinobi برای اندروید  دانلود Stickman Shinobi برای اندروید


پسورد فایل :
کپی