آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی لیگ استیکمن برای اندروید + مود 2.2.3 League of Stickman

دانلود بازی legue of stickman

لیگ استیکمن League of Stickman

 

اکشن ترین بازی سال، استیکمن با بهترین امکانات جنگی را تجربه کنید. دشمنان را نابود سازید و همه را شکست دهید. در چالش نهایی پیروز شوید و از گرافیک مهیج این بازی لذت ببرید. این بازی مهیج کاری می کند که در خون شما انقدر آدرنالین تولید شود که داغ شوید. تعداد بیشتری از قهرمانان در این نسخه آزاد شده اند و در نتیجه افراد بیشتری برای تشکیل دادن تیم وجود دارد. نیرو های خود را با یکدیگر همراه سازید تا هیولاها و غول ها را به هلاکت رسانید. در این بازی سه نوع لیدربرد وجود دارد، لیدر برد دوستانه، لیدربرد کشوری و لیدربرد جهانی، تلاش کنید تا در صدر لیدر برد ها قرار بگیرید. برای انجام این بازی به اندروید 2.3 یا بالاتر نیاز دارید.

 

ویژگی های بازی استیکمن League of Stickman :

 

- گرافیک متحیر کننده به همراه ویژگی های بصری باور نکردنی بهترین تجربه یک بازی اکشن را برای شما فراهم می کند.

- کنترل ساده و کاربرپسند این بازی باعث می شود که شما به راحتی بتوانید بین قهرمانان خود انتخاب انجام دهید و از مهارت های آنها به بهترین نحو استفاده کنید.

- هر قهرمان این بازی دارای 4 مهارت مختلف است، از آن ها به درستی سودجویی کنید.

- در این نسخه جدید بازی، معدود باگ های بازی رفع شده اند و شما می توانید به خوبی از بازی لذت ببرید.

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی لیگ استیکمن برای اندروید + مود 2.2.3  League of Stickman  دانلود بازی لیگ استیکمن برای اندروید + مود 2.2.3  League of Stickman  دانلود بازی لیگ استیکمن برای اندروید + مود 2.2.3  League of Stickman  دانلود بازی لیگ استیکمن برای اندروید + مود 2.2.3  League of Stickman

 

پسورد فایل :
کپی