آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.51.5 Tower Breaker نصب بازی شکننده تاور برای اندروید

دانلود Tower Breaker برای اندروید

Tower Breaker به معدن شرارت ها تبدیل شوید و تمام تاورها را فتح کنید. دفاع کنید، دشمنانتان را نابود کنید. هر کدام از جعبه های اسرار آمیز بازی دارای سلاح های ویژه ای می باشد. بهترین سلاح ها را جمع آوری کنید و آن ها را با 100% شانس تقویت کنید. می توانید بین زره ها و سپر های مختلف النتخاب نمایید. برخی از حیوانات به شما در طول نبرد هایتان کمک می کنند.

لول آن ها را افزایش دهید و نهایت قدرتشان را آزاد کنید. سلاح هایی فانتزی و عجیب را در بازی خواهید یافت. تمام دشمنانی که در سر راهتان قرار می گیرد را نابود کنید. Tower Breaker از شما درخواست موقعیتی مکانی می کند، تا تبلیغاتی که در آن نشان داده می شود متناسب با موقعیت مکانیتان باشد. می توانید این دسترسی را به برنامه ندهید و همچنان آن را دنبال کنید. Tower Breaker بیش از یک میلیون بازیکن به خود اختصاص داده است. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و اکنون می توانید بازی را روی هر گوشی ای بدون مشکل اجرا کنید. Tower Breaker گرافیک دو بعدی ساده ای دارد که روی انواع گوشی ها راحت بالا می آید. این بازی، با ترکیب سبک کلاسیک و اکشن، تجربه ای متفاوت در اختیار شما می گذارد که برای برخی یادآور بازی های نوستالوژی است. Tower Breaker بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Tower Breaker

✅ نام نرم افزار Tower Breaker ❤️ تعداد دانلود 674
⭐نسخه نرم افزار 1.51.5 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 به بالا 🔆 حجم فایل 72 مگابایت

تصاویری از محیط بازی Tower Breaker


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- انتخاب کردن سپر و زره دفاعی

- سلاح های ویژه با قدرت های خاص

- ارتقا دادن سلاح ها با شانس 100%

- ارتفا دادن حیوان خانگی

- مهارت های ویژه سلاح ها

تصاویری از محیط بازی Tower Breaker :


دانلود Tower Breaker برای اندروید  دانلود Tower Breaker برای اندروید  دانلود Tower Breaker برای اندروید  دانلود Tower Breaker برای اندروید  دانلود Tower Breaker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی