آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.58.1 LOST in Blue مود | نصب بازی گم شده در آبی برای اندروید

دانلود LOST in Blue برای اندروید

LOST in Blue بعد از سانحه هوایی که تجربه کرده اید، باید منابع مختلف را جمع آوری کنید تا ابزار و سلاح های مختلفی از آن ها بسازید. سپس اقدام به ساختن خانه ها، و سازه های مختلفی که در مقابل عناصر عجیب این جزیره مقاومت دارند کنید. موانع مختلفی از جمله زامبی های جهش یافته، و مخلوقات وحشی در سر راه شما قرار می گیرند. تمام تلاش خود را به کار گیرید تا به خانه برگردید. LOST in Blue دارای بخش چند نفره نیز هست. می توانید با دیگران دوست شوید و در جمع آوری منابع محدود به یک دیگر کمک کنید. کاراکتر خود را ارتقا دهید تا در این محیط وحشی، زنده باقی بماند.

LOST in Blue جزیره ای منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. بخش PVE این بازی، با سایر بازی های مشابه تفاوت عمدهای دارد. مناطق طبیعی مثل سواحل، آتش فشان ها و مرداب ها، و جنگل های بارانی را کاوش کنید. و همزمان، راه خود را در بین موانعی که سر راهتان قرار می گیرد باز کنید. با مواد معدنی مختلفی که جمع آوری کرده اید سلاح بسازید، با کمک این سلاح ها می توانید زنده باقی بمانید. امکان مبارزه با سایر پلیرها را در حالت PVP دارید. LOST in Blue بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. این بازی بر روی اندروید 4.3 به بالا بدون مشکل اجرا می شود.

ویژگی های بازی LOST in Blue :


- دارای مود PVP و PVE

- ساخت و ساز تجهیزات مختلف

- ارتقا دادن کاراکتر

- همکاری کردن با سایر پلیرها

- ماجراجویی های هیجان انگیز

- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- گرافیک دو و نیم بعدی با کیفیت

تصاویری از محیط بازی LOST in Blue :


دانلود LOST in Blue برای اندروید  دانلود LOST in Blue برای اندروید  دانلود LOST in Blue برای اندروید  دانلود LOST in Blue برای اندروید  دانلود LOST in Blue برای اندروید



آموزش نصب بازی LOST in Blue :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.volcanoforce.lost را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی