آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 7Days Decide your story 2.6 | نصب بازی هفت روز برای اندروید

دانلود 7Days برای اندروید

7Days آیا از داستان های قدیمی خسته شده اید؟ می خواهید با کاراکترهای مختلف تعامل داشته باشید و سیر داستانی جذابی را تجربه کنید؟ این بازی ماجراجویانه اسرار آمیز را تجربه کنید. سیر داستانی این بازی، به انتخابات شما وابسته است. می توانید داستان منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. در 7Days می توانید به یک فرد شرور، یا یاری قابل اعتماد تبدیل شوید. همه چیز به انتخاب های شما بستگی دارد. ارواح مردگان برای بازگشت به حیات آزمایش می شوند. پیام آور مرگ به هر کدام از این ارواح، ماموریتی داده است. آن ها می توانند با یک دیگر همکاری یا مبارزه کنند.

کاراکتر شما، کیرل، باید ماموریتش را کامل کند تا به هدفش برسد. اما ماموریت های او، نیاز به مرگ افراد دارد. 7Days گرافیکی فوق العاده را به نمایش می گذارد. می توانید بین حالت زندگی و مرگ انتخاب کنید. از اسرار این بازی اسرار آمیز پرده بردارید. اچیومنت های مختلفی را می توانید با کامل کردن چالش های پنهان به دست آورید. پایان های متفاوتی برای 7Days طراحی شده است. این بازی به افرادی پیشنهاد می شود که با زبان انگلیسی به حد کافی آشنا هستند. 7Days بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود 7Days

✅ نام نرم افزار7Days❤️ تعداد دانلود227
⭐نسخه نرم افزار2.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.1🔆 حجم فایل89 مگابایت

ویژگی های بازی 7Days :


- دارای بیش از 5 میلیون بازیکن

- اهمیت داشتن انتخاب ها در سیر داستان

- چالش های پنهان

- سویچ کردن بین حالت زندگی و مرگ

- سیر داستانی اسرار آمیز

- مناسب برای گذراندن وقت

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی 7Days :


دانلود 7Days برای اندروید  دانلود 7Days برای اندروید  دانلود 7Days برای اندروید  دانلود 7Days برای اندروید  دانلود 7Days برای اندروید


پسورد فایل :
کپی