آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.1.2 Dear My Cat مود | نصب بازی گربه عزیزم برای اندروید

دانلود Dear My Cat برای اندروید

Dear My Cat به جهان فانتزی این بازی بپیوندید. این بازی آرامش بخش به شما کمک می کند که آرامش پیدا کنید و خوابی لذت بخش را تجربه کنید. Dear My Cat پر از گربه های دوست داشتنی است. جزیره آسمان را گسترش دهید تا هدفی جدید را آزاد کنید. در Dear My Cat می توانید گونه های حیوانی جدیدی مثل سگ ها، وال ها، راکون ها، و ... را ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید جزیره خود را گسترش دهید. هر مقصد، دارای تم های مختلفی می باشد. Dear My Cat موسیقی ای آرامش بخش دارد. در Dear My Cat می توانید موسیقی پس زمینه را برای هر فصل تغییر دهید.

رابط کاربری این بازی آسان می باشد. بدون این که لازم باشد تعاملی با این بازی داشته باشید، می توانید در آن پیشرفت کنید. امکان دنبال کردن Dear My Cat در هر موقعیتی وجود دارد. مینی گیم ها و پازل های متنوعی وجود دارد. محتوای این بازی هر ماه بروزرسانی می شود و می توانید ویژگی های تازه ای را در آن تجربه کنید. امکان تغییر دادن تم این جزیره را دارید. این بازی امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بیش از یک میلیون بازیکن آن را دانلود کرده اند. Dear My Cat گرافیکی با کیفیت و پر از مناظر چشم گیر دارد. این بازی را می توانید روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.


دانلود Dear My Cat

✅ نام نرم افزارDear My Cat❤️ تعداد دانلود649
⭐نسخه نرم افزار2.1.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل54 و 120 مگابایت

ویژگی های بازی Dear My Cat :


- دارای بیش از یک میلیون بازیکن

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- گرافیک جذاب و با کیفیت

- وجود ده ها مینی گیم

- وجود انواع پازل ها

- موسیقی های آرامش بخش

- ماجراجویی در جهانی بزرگ

تصاویری از محیط بازی Dear My Cat :


دانلود Dear My Cat برای اندروید  دانلود Dear My Cat برای اندروید  دانلود Dear My Cat برای اندروید  دانلود Dear My Cat برای اندروید  دانلود Dear My Cat برای اندروید


آموزش نصب بازی Dear My Cat :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.flerogames.AfterRainz را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


پسورد فایل :
کپی