آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.3.42 Dragon Paradise City نصب بازی شهر بهشت اژدها برای اندروید

دانلود Dragon Paradise City برای اندروید

Dragon Paradise City جهان جادویی این بازی را کاوش کنید و به استاد اژدهای نهایی تبدیل شوید. شهر اژدهای خود را بسازید. اژدهایان دوست داشتنی خود را پرورش دهید و برای آن ها غذا تهیه کنید. تور جادویی خود را شروع کنید. جزیره ای پر از اژدهایان متفاوت را تصور کنید. اژدهایانتان آموزش دهید و آن ها را به حیواناتی بزرگ و قدرتمند که از شما در نبرد ها دفاع می کنند تبدیل کنید. سرزمین رویایی خود را بسازید و آن را پر از مزارع، ساختمان ها، و اژدهایان کنید. نوزادان بامزه خود را بزرگ کنید. در نسخه جدید Dragon Paradise City، صفحات سریع تر لود می شوند.

بخش آموزشی نیز اضافه شده تا شما با گیم پلی این بازی آشنا شوید. باگ های جزئی بازی برطرف شده اند. جهان رویایی خود را خلق کنید. بیش از 100 اژدها برای پرورش دادن و جمع آوری وجود دارد. گونه های جدید، ویژه های تازه ای از خود نشان می دهند. هر هفته، اژدهایان تازه ای به Dragon Paradise City اضافه می شوند و امکان بازی با آن ها را خواهید داشت. گرافیک دو بعدی رنگارنگ و گیم پلی ساده از جمله ویژگی های این بازی می باشد. Dragon Paradise City را می توانید روی تبلت ها نیز بدون مشکل اجرا کنید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد.

ویژگی های بازی Dragon Paradise City :


- وجود بیش از 100 گونه اژدها

- اضافه شدن اژدهایان جدید

- ساختن جهان رویایی

- دارای سرزمین های مختلف

- گیم پلی ساده

- مناسب برای تمامی سنین

- گرافیک دو بعدی رنگارنگ

تصاویری از محیط بازی Dragon Paradise City :


دانلود Dragon Paradise City برای اندروید  دانلود Dragon Paradise City برای اندروید  دانلود Dragon Paradise City برای اندروید  دانلود Dragon Paradise City برای اندروید  دانلود Dragon Paradise City برای اندروید


پسورد فایل :
کپی