آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.0.9 Idle Kings مود | نصب بازی کلیکی پادشاهان برای اندروید

دانلود Idle Kings برای اندروید

Idle Kings خط های تولید عمده را کنترل کنید و محصولات ارزشمندی تولید کنید. محصولات خود را بفروشید تا خزانه هایتان پر از طلا شود. حتی زمانی که آفلاین هستید به ثروت شما افزوده می شود. با استفاده از این ثروت می توانید امپراطوری سرسبز و آبادی ایجاد کنید. سرزمین های خود را با آزاد کردن مکان های جدید می توانید گسترش دهید. زمان آن فرا رسیده که به بزرگترین و ثروتمندترین پادشاه عصر قرون وسطی تبدیل شوید. منابعتان را کنترل کنید.

در انتخاب هایتان خوشمندانه عمل کنید و مردمانتان را به عصر طلایی هدایت کنید. امکان فروش مستقیم منابع طبیعی که جمع آوری کرده اید را خواهید داشت. علاوه بر این می توانید آن ها را به کارخانه هایی که در اختیار دارید بسپارید تا با انجام عملیات مختلف روی آن ها، محصولات تازه ای تولید کنید. سرزمین های جدید را فتح کنید. کنترل شما با هر قدمی که بر می دارید به تدریج افزایش پیدا می کند. Idle Kings هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و در نسخه های آتی ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. در Idle Kings از هر فرصتی باید استفاده کنید تا محصولات جدیدی تولید کنید. ساختمان ها و کارخانه های مختلفی بسازید و آن ها را ارتقا دهید تا تولیدتان افزایش بیابد. Idle Kings بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Idle Kings :


- جزئیات گرافیکی بالا

- تولید کردن محصولات مختلف

- جمع آوری منابع طبیعی

- تسخیر کردن سرزمین های جدید

- بدست آوردن ثروت حتی در حالت آفلاین

- اهمیت داشتن تصمیم های استراتژیک

- ترکیبی از سبک کلیکی و casual

تصاویری از محیط بازی Idle Kings :


دانلود Idle Kings برای اندروید  دانلود Idle Kings برای اندروید  دانلود Idle Kings برای اندروید  دانلود Idle Kings برای اندروید  دانلود Idle Kings برای اندروید


پسورد فایل :
کپی