آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.10 Galactory مود | نصب بازی گلکتوری برای اندروید

دانلود Galactory برای اندروید

Galactory از بازی های خلاقانه ای می باشد که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. این بازی یکی از بهترین بازی های آفلاین ساخت و ساز می باشد که می توانید برای سیستم عامل اندروید بیابید. روی سیاره اختصاصی خود، حیات به وجود آورید. همسایه ها را متحد کنید، یا آن ها را به جان یک دیگر بیاندازید. جهان منحصر به فرد خود را در این بازی استراتژی اعتیاد آور بسازید. سیاره خود را توسعه دهید. در این بازی sandbox شبیه سازی، می توانید هر مکان دلخواهی ها را برای شروع انتخاب کنید و ساکنان آن نقطه را افزایش دهید.

اکوسیستم منحصر به فرد خود را بسازید. حیوانات اهلی مثل گوسفند ها و مرغ ها را اضافه نمایید تا ساکنان سرزمین های شما بتوانند غذا بدست آورند. علاوه بر این می توانید سیستم اقتصادی جدیدی برای جامعه خود پدید آورید. به بشریت کمک کنید تا روی سیاره شما زندگی کند. به یک سازنده جهان تبدیل شوید. بر روی تاکتیک ها و استراتژی ای که پیشرو دارید کار کنید. می توانید زلزله، سیل، یا بلایای طبیعی دیگری نظیر شهاب سنگ و ... را برای نابود کردن حیاتی که روی زمین پدید آورده اید استفاده کنید. Galactory گرافیک پیکسلی با کیفیتی دارد که در کمتر بازی ای مشاهده می کنید. Galactory بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Galactory

✅ نام نرم افزارGalactory❤️ تعداد دانلود317
⭐نسخه نرم افزار1.10🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل34 مگابایت

ویژگی های بازی Galactory :


- به کار بردن استراتژی های مختلف

- به وجود آوردن حیات روی زمین

- گرافیک با کیفیت پیکسلی

- کاملا آفلاین بدون نیاز به ارتباط اینترنتی

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

- نابود کردن تمدن با بلایای طبیعی

- ایجاد اتحاد بین انسان ها

تصاویری از محیط بازی Galactory :


دانلود Galactory برای اندروید  دانلود Galactory برای اندروید  دانلود Galactory برای اندروید  دانلود Galactory برای اندروید  دانلود Galactory برای اندروید


پسورد فایل :
کپی