آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Simple Sandbox 2 0.6.9.4 | نصب بازی سندباکس ساده 2 برای اندروید

دانلود Simple Sandbox برای اندروید

Simple Sandbox 2 قسمت جدید بازی محبوب Sandbox می باشد. در این بازی می توانید هر چیزی را همراه با دوستانتان بسازید. این بازی مجموعه مختلفی از سلاح ها و وسایل حمل نقل مختلف را در اختیار شما می گذارد. مود های مختلفی طراحی کنید، فیزیک بازی واقع گرایانه است. می توانید اشیاء مختلف موجود در بازی را حرکت دهید و از جهات مختلف کنترل کنید. این ابتدا در ابتدا به زبان روسی بود که خوشبختانه به شکل کامل به زبان انگلیسی برگشته است. می توانید از سلاح های مختلف برای مبارزه استفاده کنید، یا با ماشین های مختلف در مناطق مختلف بازی رانندگی کنید. Simple Sandbox 2 گرافیکی پیکسلی مشابه بازی ماین کرفت دارد و سبک آن هم تا حدی شبیه ماین کرفت است، هرچند آزادی عمل شما محدودتر خواهد بود. سرعت رانندگی شما در بالای صفحه سمت راست نشان داده می شود، می توانید با دست گذاشتن روی پدال های مختلف، ماشین خود را متوقف کنید یا با سرعت بیشتری برانید. Simple Sandbox 2 دو ستون اصلی دارد.

ساخت و ساز، نقش آفرینی همراه با دیگر پلیرها. برای ساخت و ساز باید تجربه زیادی کسب کنید. این بازی بیش از 1 میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. Simple Sandbox 2 را می توانید روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Simple Sandbox 2 :


- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- دارای بیش از 1 میلیون بازیکن

- کنترل کردن اشیاء مختلف

- ساخت و ساز انواع اشیاء

- نقش آفرینی به همراه سایر پلیرها

- گرافیک جذاب و دوست داشتنی

- حل شدن باگ های بازی

- شبیه سازی محیط های مختلف

- راندن وسایل نقلیه مختلف

تصاویری از محیط بازی Simple Sandbox 2 :


دانلود Simple Sandbox برای اندروید  دانلود Simple Sandbox برای اندروید  دانلود Simple Sandbox برای اندروید  دانلود Simple Sandbox برای اندروید  دانلود Simple Sandbox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی