آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.30 Idle Mafia Boss مود | نصب بازی کلیکی رئیس مافیا برای اندروید

دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید

Idle Mafia Boss به cosa nostra خوش آمدید. از تاریخ هیجان انگیز مافیای آمریکایی پرده بردارید و به بزرگترین رئیس تبدیل شوید. در دهه 30 میلادی، انجمن قدرتمند خود را تشکیل دهید و با انجام فعالیت های مختلف مثل سرقت بانک ها، ثروت خود را افزایش دهید. سازمان خود را گسترش دهید و فعالیت هایتان را خودکار کنید. بر شهر های آمریکا مثل نیویورک، هالیود، لاس وگاس و ... حکم فرمایی کنید. در بیزنس های جدید سرمایه گذاری کنید و در آمد خود را افزایش دهید.

با مدیریت کردن 25 شغل غیر قانونی در 5 شهر بزرگ، ثروتمند شوید. ثروت خود را با انجام فعالیت های مختلف و استخدام کردن مدیران توانا افزایش دهید. برای دنبال کردن این بازی نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی ندارید، می توانید Idle Mafia Boss را به شکل آفلاین دنبال کنید. این بازی دارای بخش آموزشی نیز هست. در نسخه جدید Idle Mafia Boss، این بخش تغییرات قابل توجهی کرده است و بیشتر با محیط بازی آشنا می شوید. باگ های جزئی بازی برطرف شده اند، هرچند Idle Mafia Boss هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و نمی توان انتظار خیلی بالایی از آن داشت. عملکرد بازی نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده است. Idle Mafia Boss را می توانید روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.


دانلود Idle Mafia Boss

✅ نام نرم افزارIdle Mafia Boss❤️ تعداد دانلود582
⭐نسخه نرم افزار1.30🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل36 و 100 مگابایت

ویژگی های بازی Idle Mafia Boss


- گرافیک دو بعدی با جزئیات بالا

- کنترل کردن مشاغل مختلف

- تبدیل شدن به بزرگترین مافیا

- به کار بردن استراتژی های مختلف

- گسترش دادن سرمایه گذاری ها

- استخدام مدیر برای فعالیت های مختلف

- وقوع بازی در دهه سی میلادی

تصاویری از محیط بازی Idle Mafia Boss :


دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید  دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید  دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید  دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید  دانلود Idle Mafia Boss برای اندروید



دستورالعمل نصب و اجرای بازی Idle Mafia Boss :

1- ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
2- فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید پوشه ی com.alphatier.idlemafia در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی نمایید.
3- بازی را اجرا و از ان لذت ببرید.


پسورد فایل :
کپی