آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.5.1 Crazy Kings بازی پادشاهان خشمگین برای اندروید

دانلود Crazy Kings برای اندروید

Crazy Kings مهارت هایتان را در 500 سطح استراتژیک این بازی به چالش بکشید. طراحی بی نظیر با استایل کمیک، بیش از 90 کارت قابل جمع آوری، ماموریت های روزانه حماسی، تورنومنت های هفتگی، شخصی سازی کردن قهرمان و اتحاد با دوستان از جمله ویژگی های این بازی منحصر به فرد می باشد. سربازان خود را هدایت کنید و صد ها سطح بازی را پشت سر بگذارید. لشکر خود را شکل دهید. صدها آیتم مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید تا تاور های بهتر و قدرتمندتری ایجاد کنید. آیا قادر به دفاع کردن از سرزمین خود در مقابل پادشاهان خشمگین هستید؟

7 تاور پایه ای وجود دارد که با رنج های مختلفی برای حملات دارند. هر کدام از آن ها توانایی خاص خود دارا هستند. آن ها ارتقا دهید تا بتوانید با دشمنان قوی تر رو به رو شوید. 18 اسپل در اختیارتان قرار می گیرد. می توانید آواتار خود را شخصی سازی کنید. انتخاب شما، توانایی های آواتارتان را تعیین می کند. به عنوان مثال می توانید سرعت حملات، میزان آسیب رسانی، و دفاع، و حتی بازیابی خون را تغییر دهید. بیش از 20 قهرمان به کمک شما می آیند تا از سرزمین هایتان دفاع کنید. با باس های قدرمند مبارزه کنید. کار هایتان را ارتقا دهید و دکی پیشرفته بسازید. Crazy Kings بر روی اندروید های مخلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Crazy Kings :


- دارای بیش از 500 سطح

- دارای 90 کارت برای جمع آوری

- ساختن 7 برج پایه ای و 12 برج ویژه

- 30 تجهیزات مختلف برای دفاع در مقابل دشمنان

- وجود بیش از 20 قهرمان منحصر به فرد

- مبارزه با باس های قدرتمند

- ارتقا دادن تاور ها

تصاویری از محیط بازی Crazy Kings :


دانلود Crazy Kings برای اندروید  دانلود Crazy Kings برای اندروید  دانلود Crazy Kings برای اندروید  دانلود Crazy Kings برای اندروید   دانلود Crazy Kings برای اندروید


پسورد فایل :
کپی