آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Wall of Insanity 1.14 مود | نصب بازی دیوار جنون برای اندروید

دانلود Wall of Insanity برای اندروید

Wall of Insanity پروژه جدیدی از سازندگان سری Slaughter می باشد. داستانی تیره، نبرد های اکشن، و ماجراجویی اسرار آمیز به سوی جهانی مرده را تجربه کنید. با ناشناخته ها رو به رو خواهید شد. سرزمینی پر از اضطراب و جنون انظار شما را می کشد. مسیر شما به سوی عمق این دنیا کار دشواری خواهد بود. از انواع سلاح ها برای دفاع از خود استفاده کنید. زنده ماندتان به سرعت عمل، و دقتتان در به کار بردن از سلاح ها بستگی دارد. از عناصر مختلف موجود در محیط استفاده کنید تا از این جهان هولناک فرار کنید. تله ها و دشمنان زیادی در هر گوشه از بازی انتظار شما را می کشند.

محیط اطراف خود را با دقت بررسی کنید. ریسک بی دلیل نکنید. دشمنان خود را مورد مطالعه قرار دهید و سپس با تاکتیک مناسب آن ها را شکست دهید. گلوله هایی که در اختیارتان قرار می گیرد محدود است. با دقت از آن ها استفاده کنید. جهان بزرگ بازی را کاوش کنید و سلاح هایتان را گسترش دهید. آیتم های مفیدی را در طول ماجراجویی تان می یابید. به دنبال اسرار، اسناد، و ... بگردید. Wall of Insanity از گیم پد ها نیز پشتیبانی می کند. می توانید گرافیک بازی را از جهات مختلف شخصی سازی کنید و حتی روی سیستم های نسبتا قدیمی نیز گیم پلی ای روان و مناسب را تجربه کنید. Wall of Insanity بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Wall of Insanity :


- اتمسفری تیره و تاریک

- استفاده از سلاح های مختلف

- تلاش برای بقا

- وجود تله و دشمنان در هر گوشه از بازی

- پیدا کردن اسناد سری

- پشتیبانی از گیم پد ها

- شخصی سازی کردن گرافیک بازی

تصاویری از محیط بازی Wall of Insanity :


دانلود Wall of Insanity برای اندروید  دانلود Wall of Insanity برای اندروید  دانلود Wall of Insanity برای اندروید  دانلود Wall of Insanity برای اندروید  دانلود Wall of Insanity برای اندروید


پسورد فایل :
کپی