آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.66 CASE: Animatronics مود | بازی انیماترونیک ها برای اندروید

دانلود CASE Animatronics برای اندروید

CASE: Animatronics از بازی های اول شخص ژانر وحشت می باشد که بسیار چالش بر انگیز است. ساختمان پلیس تحت کنترل یک هکر قرار گرفته است. راهی برای فرار وجود ندارد. برق قطع شده است و صدای قدم زدن موجودات آهنین نزدیگ و نزدیک تر می گردد. کارگاه، آیا قادر به فرار هستید؟ به ساختمان پلیس خوش آمدید. جایی که کار کردن تا دیروقت می تواند به نتایج تراژدیکی مننجر شود. شما جان بایشاپ هستید. کارگاهی سخت کوش که تحقیقات را تا نیمه شب ادامه می دهد.

در یکی از این نیمه شب ها، تماسی عجیب از دوستی قدیمی دریافت می کنید که کل دنیای شما را وارونه می کند. برق ساختمان پلیس قطع شده است. سیستم های امنیتی هک شده اند. هیچ راهی برای فرار به بیرون وجود ندارد. اما این مشکل واقعی شما نیست. شخصی، یا چیزی، دارد شما را دنبال می کند. چیزی با چشمان قرمز از گوشه های تاریک به سمت شما می آید. شما آن ها را به عنوان انیماترونیک می شناسید، اما چیزی ناشناخته و عجیب آن ها را دارد کنترل می کند. از شرایط پیش رویتان پرده بردارید، در شب زنده بمانید و فردی که مسئول این جنون است را بیابید. حرکات خود را با دقت انجام دهید. زمانی که زیر میز یا تخت مخفی شده اید انیماترونیک نمی تواند شما را ببیند. CASE: Animatronics بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود CASE: Animatronics

✅ نام نرم افزارCASE: Animatronics❤️ تعداد دانلود423
⭐نسخه نرم افزار1.66🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل130 مگابایت

ویژگی های بازی CASE: Animatronics :


- دارای بیش از 10 میلیون بازیکن

- پنهان شدن از موجود مخوف

- گوش دادن به محیط اطراف

- حل کردن پازل های مختلف

- داستانی معمایی و پلیسی

- گرافیک جذاب با اتمسفری تاریک

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی CASE: Animatronics :


دانلود CASE Animatronics برای اندروید  دانلود CASE Animatronics برای اندروید  دانلود CASE Animatronics برای اندروید  دانلود CASE Animatronics برای اندروید  دانلود CASE Animatronics برای اندروید


پسورد فایل :
کپی