آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 80.2.1 Clockmaker مود | نصب بازی پازلی ساعت ساز برای اندروید

دانلود Clockmaker برای اندروید

Clockmaker - Amazing Match در بازی های math 3 شرکت کنید و شهر را بازسازی کنید. به عمو کمک کنید تا ساکنان شهر را نجات دهد. بیشتر از هزار مچ را می توانید به شکل رایگان تجربه کنید. مغزتان را با این بازی آرامش بخش ورزش دهید. الماس ها و جواهرات را با یک دیگر مچ کنید. از تقویت کننده های ویژه در شرایط بحرانی استفاده کنید تا سطوح مختلف را پشت سر بگذارید. این بازی را هم می توانید در حالت آفلاین و هم در حالت آنلاین دنبال کنید. نیازی به ارتباط اینترنتی نیست. از اشیاء باستانی استفاده کنید. پازل های متنوعی وجود دارد. به تدریج مراحل Clockmaker - Amazing Match بیشتر و بیشتر می شود.

داستان این بازی هم مناسب کودکان و هم افراد بزرگ سال می باشد. این بازی بیش از 10 میلیون بازیکن دارد و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. اگر به دنبال گذراندن وقت خود بدون دغدغه هستید، Clockmaker - Amazing Match انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. از ابزار مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد استفاده کنید تا موانع مختلفی که در پازل ها برایتان به وجود می آید را شکست دهید. ابزار آسیب دیده ساکنان شهر را تعمیر کنید. گل های جادویی پرورش دهید و از امتیازات آن ها بهره مند گردید. Clockmaker - Amazing Match بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Clockmaker

✅ نام نرم افزارClockmaker❤️ تعداد دانلود220
⭐نسخه نرم افزار80.2.1🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل144 مگابایت

ویژگی های بازی Clockmaker - Amazing Match


- بیش از 10 میلیون بازیکن

- استفاده از تقویت کننده های مختلف

- مچ کردن جواهرات با یک دیگر

- پازل های جذاب

- مناسب برای تمامی سنین

- کمک کردن به مردم شهر

- امکان دنبال کردن بازی در حال آفلاین

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Clockmaker - Amazing Match :


دانلود Clockmaker برای اندروید  دانلود Clockmaker برای اندروید  دانلود Clockmaker برای اندروید  دانلود Clockmaker برای اندروید  دانلود Clockmaker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی