آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.6 Dica Spirit نصب بازی روح دیکا برای اندروید

دانلود Dica Spirit برای اندروید

Dica Spirit ارواح اسرار آمیزی به نام دیکا وجود دارد. هیچ کس نمی داند که آن ها چه شکلی هستند. آن ها در سراسر این سیاره زندگی می کنند و قدرت های جادویی ای دارند که مشابه قدرت های طبیعت است. آب، آتش، زمین و ... . با تکنولوژی آینده، امکان پیدا کردن و گیر انداختن این ارواح وجود دارد.

می توان از قدرت آن ها نیز استفاده کرد. برای پیدا کردن این ارواح افسانه ای، پسر شجاعی وارد ماجراجویی به یاد ماندنی می شود که انواع ارواح را پیدا کند. به بهترین آموزش دهنده ارواح تبدیل شوید و از بزرگ کردن و پرورش دادن آن ها لذت ببرید. Dica Spirit امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. مجموعه بزرگی از ارواح را جمع آوری کنید و آن ها را ارتقا دهید تا تجربه بهتری کسب کنید. مکان های ناشناخته را جست و جو کنید تا ارواح قدرتمند را پیدا کنید. از نبرد های اورجینال و منحصر به فرد بازی لذت ببرید. Dica Spirit گرافیکی با کیفیت و رنگارنگ دارد. کاراکترهای بازی منحصر به فرد هستند. از قدرت های مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد به درستی استفاده کنید تا چالش های سخت را پشت سر بگذارید. Dica Spirit مناسب تمامی سنین می باشد و همه می توانند از دنبال کردن آن لذت ببرند. Dica Spirit با تبلت ها نیز سازگار است و می توانید آن را روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Dica Spirit :


- نبرد های اورجینال و تازه

- ماجراجویی در مکان های مختلف

- جمع آوری ارواح

- کاراکتر های منحصر به فرد

- تبدیل شدن به استاد پرورش ارواح

- استفاده از قدرت های طبیعی

- ارتقا دادن ارواح

تصاویری از محیط بازی Dica Spirit :


دانلود Dica Spirit برای اندروید  دانلود Dica Spirit برای اندروید  دانلود Dica Spirit برای اندروید  دانلود Dica Spirit برای اندروید


پسورد فایل :
کپی