آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2081 Gate Of Mobius مود و دیتا بازی دروازه موبیوس برای اندروید

دانلود Gate Of Mobius برای اندروید

Gate Of Mobius بازی جدید استراتژی سه بعدی سبک شوتر می باشد که آنلاین است. گرافیک این بازی یاد آور انیمه های ژاپنی می باشد. دوستانتان را دعوت کنید و همراه با آن ها چالش های مختلف را پشت سر بگذارید. می توانید در گروه های 4 نفره بازی کنید. کاراکتر های محبوبتان را انتخاب کنید و دشمنان قدرتمند را شکست دهید. ظاهر کاراکترتان را تغییر دهید. لباس های متنوعی وجود دارد. کاراکتر منحصر به فرد خود را بر اساس سلیقه تان طراحی کنید. هر کاراکتر دارای قدرت منحصر به فرد خود می باشد. جادو کلاس ها را ترکیب کنید تا کاراکترتان حتی قوی تر از قبل شود.

5 شغل مختلف شکارچی، شوالیه، جادوگر، کماندار و شیمیدان وجود دارد. شغلی که بیشتر به کارتان می آید را انتخاب کنید تا چالش های مختلف را پشت سر بگذارید. با کامل کردن ماموریت ها سلاح های ارزشمند بدست آورید. با کامل کردن قسمت ها می توانید کاراکتر های جدیدتری آزاد کنید. با کاراکتر های مختلف همراه شوید و از اسرار داستان Gate Of Mobius پرده بردارید. داستان این بازی بر اساس آزادی است. Gate Of Mobius بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. اکنون می توانید در آرناهای بازی شرکت کنید و سایر پلیرها را به چالش بکشید. در مبارزات پیروز شوید تا جوایز ارزشمندی دریافت کنید. Gate Of Mobius بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Gate Of Mobius :


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- آزاد کردن کاراکتر های جدید

- بدست آوردن سلاح با کامل کردن ماموریت ها

- دارای 5 شغل مختلف

- ترکیب کردن جادوها و کلاس های مختلف

- ایجاد کردن کاراکترهای منحصر به فرد

تصاویری از محیط بازی Gate Of Mobius :


دانلود Gate Of Mobius برای اندروید  دانلود Gate Of Mobius برای اندروید  دانلود Gate Of Mobius برای اندروید  دانلود Gate Of Mobius برای اندروید  دانلود Gate Of Mobius برای اندروید  دانلود Gate Of Mobius برای اندروید


آموزش نصب بازی Gate Of Mobius

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.GoblinGamer.GateOfMobius را در مسیر Android/Obb کپی کنید.



پسورد فایل :
کپی